Time-outs (?) bij uploaden naar server

Pagina: 1
Acties:

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hallo,

Het probleem: bij het uploaden/downloaden van bestanden naar/van mijn server, kapt ie er soms gewoon mee, eerst haalt ie alles lekker snel binnen, en ineens gebeurt er niks meer en krijg ik time-outs.

Wat heb ik er aan gedaan? Ik heb verschillende FTP software geprobeerd, WSFtp, SmartFTP, Bulletproof. Allemaal hebben ze hetzelfde probleem. Het ligt ook niet aan de server, aangezien ik het met mijn beide sites heb (1 bij wanadoo, ander op de server dus).

Specificaties? De verbinding die ik hier heb liggen is Casema Wanadoo Broadband Basic (1536 down/192 up). MAAR, ik heb een wireless PCI kaartje in m'n PC hangen (Linksys WMP54G). Verder heb ik nergens, maar dan ook echt nergens last van wegvallende verbinding, of andere problemen, haal met downloaden van website gewoon de volle snelheid.

Zou iemand een oorzaak/oplossing/suggestie weten?

Alvast bedankt :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
kuch

Verwijderd

Juiste PASV ports doorgeschakeld? Time-out van je FTP server verhoogd?

Probeer Cerberus FTP eens. Ik had dezelfde problemen, maar met Cerberus heb ik ze niet meer.

Schakel (indien je Cerberus gebruikt) port 1025 tot 3500 naar je server toe, en uiteraard port 21 (of wat je ook wil gebruiken voor je FTP).

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik heb dus echt 0,0 verstand van poorten :? :'(

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Sorry, maar het is niet zo dat alles je voorgekauwd gaat worden. Als je geen verstand van poorten hebt, dan verwachten we dat je moeite gaat doen om je erin te verdiepen.

Zoek bijv op het forum in de FAQs, met google, etc...
voorzetje: Het Grote Poortmappingsverhaal