"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Ik denk dat je een for-loop zoekt
Ik ken alleen de for-lus van dos zo niet uit mijn hoofd
1
2
3
4
5
| @echo off
cd b
for %%v in (*.*) do
if not fileexists a\%%v do
del %%v |
[ Voor 23% gewijzigd door Paul op 08-10-2004 15:56 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Terwijl als ie alleen kijkt welke bestanden gewijzigd zijn of nieuw, die te kopiëren, gaat wel wat sneller.
EDIT: Bedankt voor het opzoekwerk. En zal die code ook werken om geen overbodig werk te doen zoals ik net zei ? (Dus reeds bestaande items deleten, en dan wéér schrijven.)
Ps: Veel plezier met je LED/luxeonlampen ;-) *wink wink*
[ Voor 39% gewijzigd door Mizitras op 08-10-2004 16:12 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Dat kloptMizitras schreef op 08 oktober 2004 @ 16:10:
Hmm, dat is niet efficiënt, want dan moet ie alleszins HEEL de inhoud van A copiëren -> TIJD !!!
Terwijl als ie alleen kijkt welke bestanden gewijzigd zijn of nieuw, die te kopiëren, gaat wel wat sneller.
Maar bekijk daarvoor eens xcopy /? en dan met name de /D switch
Haal de dirlist van B op, kijk of de File in A bestaat en zo nee, verwijder hem dan uit B... Als je dit nu doet na heb kopieren dan heb je dus een exacte kopie van A in B staanEDIT: Bedankt voor het opzoekwerk. En zal die code ook werken om geen overbodig werk te doen zoals ik net zei ? (Dus reeds bestaande items deleten, en dan wéér schrijven.)
offtopic:
Ps: Veel plezier met je LED/luxeonlampen ;-) *wink wink*
Luxeons had ik niet besteld en de led-sleutelhangertjes zijn een beetje oneerlijk verdeeld (lees: ik heb er geen gekregen). Oh well, ging me toch voornamelijk om de 6D
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
oftewel je bekijkt de resourcekit eens en vind daar robocopy.exeMizitras schreef op 08 oktober 2004 @ 15:45:
Eigenlijk niet op GOT waardig, maar kom, lets do it anyhow zodat het nadien toch in de search steekt voor later opzoekwerk *thumbsup*
Me batchbestand copiëert op de moment een hoop bestanden naar een map.
copy A -> B
Echter, omdat ie alles dmv het asteriskje copiëert, heb ik ook geen waarde of string,
zodat ik nadien ook niet kan laten checken van B naar A toe, "Bestaat dit bestand nog?"
Of kan ik nadien vanuit B zeggen:
Copy B WEER naar A, en check eerst of bestand B ook in A bestaat, zoniet, skippen.
Zodus zou eigenlijk gewoon alles vanuit A altijd naar B gecopiëerd worden,
en nadien de niet meer bestaande items in A, in B worden verwijdert.
Dacht niet dat dit met BAT-bestanden mogelijk was (dmv variabelen/parameters als %1 enzo), en windows scripting, ik laat het liever links liggen, omdat het niet zo fijn/hetzlelfde werkt in elke Windows.
Gaat je code nog altijd op ? :-| [off-topic](sorry, ben nogal lui, ben vannacht lang opgeweest om snachts met lampjes te gaan spelen)[/off-topic]
En dat vind ik op me cd van windows 2K ? Ik moet geen afzonderlijk backupprogramma ofzo hoor, hopelijk kan dat roboding mij helpen in het maken van zo'n enkel bestand dat ze werk degelijk doet.resourcekit
Geen idee of dat met subdirectories werkt zei ik alMizitras schreef op 08 oktober 2004 @ 17:01:
Paul, ja ik doe het met xcopy, en ja ik laat hem reeds die bestanden checken door mmiddel van /d
Gaat je code nog altijd op ? :-|
1e hit op google[...]
En dat vind ik op me cd van windows 2K ? Ik moet geen afzonderlijk backupprogramma ofzo hoor, hopelijk kan dat roboding mij helpen in het maken van zo'n enkel bestand dat ze werk degelijk doet.
Rhàshan - Aditu Sunlock
[ Voor 136% gewijzigd door Mizitras op 12-10-2004 01:53 ]
Het kan/mag anders wel, want meestal lukt het zo, met de parameters ts. () te zetten wel. (Vind het zelf ook maar vreemdelevator schreef op 12 oktober 2004 @ 00:41:
de parameter van 'if not exist' moet helemaal niet tussen ()'s staan voor zover ik weet?
En, god mag weten hoe, maar hernoem je het naar .cmd dan is hij precies meer openstaan voor zo'n zaken.
Heb ondertussen nog vanalles geprobeerd, kom later misschien in deze post er nog op terug. Bedankt allen.
PS: Voor backups, NHB (No Hands Backup), en het is freeware !