Toon posts:

WL-018 connectie Ledjes probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al langer dan een jaar gebruik ik de WL-018 router van sitecom en heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee. NU zit ik met een (voor mij) groot probleem.
Ik kan niet meer het wereld wijde web op via de router. De internetverbinding die ik via wanadoo binnen krijg werkt perfect, als ik de lijn direct in mijn pc doe. Wil ik het via mijn router doen dan werkt het niet, ik kan ook niet in de admin komen.
De ledjes M1 en M2 knipperen beide voortdurend. Hier heeft het iets mee te maken ik weet alleen niet wat?
Wie herkent dit probleem en heeft de oplossing?

BVD

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Als je niet eens meer in de admin kan komen, dan moet je als eerste maar s dat ding hard-resetten, zit een knopje op die router die je met een pen/naald/spijker/whatever in kan drukken.

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 08-10-2004 15:48 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan, direct gaan weer die M1 + M2 ledjes knipperen (snel achter elkaar)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Firmware anders flashen naar de nieuwste, ik zie er een hoop staan op www.sitecom.nl

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Dit gaat dus niet omdat de router sowieso niet in verbinding komt met mijn computer, anders zou het wel kunnen.

Verwijderd

Ik vermoed dat je 't de eerste versie met de zwarte metalen kast betreft.
Ik heb ook zoiets gezien, toen was er iets met de stroom regelchip op
het printplaatje (L1085 TO220).
Normaal gesproken regelt deze de voeding af op een continue 3A
voor de Wlan zender en zorgt tevens voor de voeding van het kastje.
Als de voedings stroom de 3A niet meer haalt gaat het kastje vreemde kuren
vertonen.

P.S. als je 'n adresje weet voor 'n dergelijke chip moet je me ff tippen.

Verwijderd

Topicstarter
Het zou inderdaad kunnen, iemand nog een ander idee?
Kan het iets te maken hebben met een virus o.i.d.?

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

lijkt me onwaarschijnlijk..

maar misschien dat je router geen ip's uit kan delen ofzo??

en hoe lang heb je dat knopje ingedrukt gehouden??
meestal moet dat een seconde of 30 terwijl de route r aanstaat en dan krijg je vanzelf de melding dat het klaar is (lampjes die op een speciale manier knipperen)

misschien kun je ff kijken of je nog ip's krijgt??

en wat voor verbinding heb je (kabel of adsl) en met wat voor modem??

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 08:54
Heb je al contact opgenomen met Sitecom? Misschien dat ze je daar kunnen helpen.

Zelf heb ik ook zo'n ding gehad. Nooit problemen mee totdat er bliksem op in was geslagen :'(.

Aan alles komt een eind.

Pagina: 1