Toon posts:

[Cisco] Router 836 crashed

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende bij een klant, op 1 locatie een cisco 837 , en op andere 2 locaties een cisco 836, deze locaties gaan via een VPN met de hoofdlocatie verbinding maken, dit werkt allemaal goed. Maar als er op het domein van de hoofdlocatie moet worden aangemeld dan gaat het via de 837 router wel goed, maar de 836 routers klappen er dan uit.

De routers draaiden de volgende IOS software
IOS software :
De C837 is voorzien van IOS 12.2-13.ZH2
DeC836's zijn voorzien van IOS 12.2-11.YV

zit hem dit in de software?, ik kan trouwens geen info uit de routers krijgen, omdat ik niet op locatie ben.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Waarschijnlijk loopt IOS dus niet echt lekker op die routers... heb je recht op support bij Cisco? Die kunnen je namelijk waarschijnlijk een stuk verder helpen dan wij ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Inderdaad ik denk ook dat het de IOS versie, ik heb een zelfde systeem draaien, dat al 2 jaar onafgebroken draait.
dit draait met cisco 836 123.1 en verder geen extra's werkt als een speer

Verwijderd

Hier kunnen we vrij weinig mee, en aangezien ik op dit moment bij me gf "slaap" (atm dus niet :Y) ), ligt me glazen bol nog thuis. Ik zou zeggen: probeer het eens met een andere IOS indien mogelijk. Hoe moeten wij zo nou weten wat er aan de hand is, aangezien je zelf niet eens bij de gegevens kan komen omdat je niet op lokatie zit, laat staan wij....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie bovenstaande replys, hier kunnen we niets mee; ga eerst maar eens fysiek naar die routers toe zou ik zeggen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.