DVD editten

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik weet dat hier meerdere topics over zijn en ik heb ze ook nagelezen ook op doom9.org heb ik mij gek zitten te lezen...

Het probleem is dat ik 2 DVD's heb (van mijn Bungee Jump :) ) die ik samen op 1 DVD wil zetten met een leuk menutje en natuurlijk zo min mogelijk videokwaliteit verloren gaat.

Het is nu wel gelukt om een mpg file uit mn DVD te halen, maar het beeld ziet er toch echt anders uit dan het origineel. En met DVD decrypter had ik ook een poging gedaan en uiteindelijk de videostream en audiostream los. Maar ik kom er gewoon niet uit hoe dit verder te editten... (wat ik had begrepen dat je nog wel 10 andere tools etc nodig had en behoorlijk wat tijd voor het uiteindelijke resultaat... die tijd heb ik gewoon simpelweg niet)

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:35
TMPGEnc DVD author doet wat jij wilt, rip je dvds naar hd bij de source setup kun je dvds of video/audio files toevoegen. De rest wijs zich van zelf

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
grolo2010 schreef op 08 oktober 2004 @ 15:05:
TMPGEnc DVD author doet wat jij wilt, rip je dvds naar hd bij de source setup kun je dvds of video/audio files toevoegen. De rest wijs zich van zelf
Thnx :) volgens mij is dit idd. wat ik zoek...