M'n modpuntjes zijn verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 14:19

TheBorg

Resistance is futile.

Topicstarter
Ik had er een paar honderd, nu nog maar nul. Ik kan dus ook niet meer modden. :'(
Zou kunnen dat dit gebeurd is nadat ik m'n wachtwoord heb laten mailen, maar dat weet ik niet zeker want daarvoor was ik natuurlijk niet ingelogd. :P

Misschien kan iemand mij een paar modpuntjes geven? Of moet ik wachten tot ik een reactie heb geplaatst?

:)

[ Voor 3% gewijzigd door TheBorg op 08-10-2004 14:56 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je moet gewoon even wachten totdat het scriptje dat de modpoints regelt weer heeft gedraaid. Dan zul je wel weer wat punten hebben :) . Wij kunnen er nu in ieder geval niets aan veranderen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat je opeens geen modpunten meer hebt, kan een paar oorzaken hebben.

Modpunten die je van de Tweakotine krijgt zijn weer weggehaald. Per dag kan je maximaal 60 punten krijgen uit de Tweakotine. Ongebruikte punten worden na een week weer weggehaald. Tweakotinemodpunten zijn dus maar een week geldig. Het script dat de karma berekent en daaruit ook extra modpunten uitdeelt is weer langsgeweest.de laatste geplaatste reacties van jouw stonden op een hoge score toen het scriptje langskwam. Ondertussen zijn de reactie lager beoordeeld en het script heeft weer zijn werk gedaan, wat tot gevolg heeft dat er modpunten zijn ingetrokken.

Hoe je weer aan modpunten komt? Simpel: plaats reacties die een hoge eindscore hebben, surf eens flink rond op Tweakers.net zodat de Tweakotine omhoog gaat en modereer er flink op los (dat zal je waarschijnlijk niet lukken :P). We geven geen modpunten weg, want die moet je verdienen op Tweakers.net.