Toon posts:

[XP] Installatie lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een klein probleempje ik heb een nieuwe hdd 160 gb.
heb hem opgedeelt in partities met partition magic 8.0
nu wil ik windows installeren. alles gaat goed formatten van de partitie, kopieren van bestanden. daarna opnieuw opstarten.

alleen nu komt het probleem hij wil weer opnieuw gaan formatten en kopieren :S van de windows cd.
Wie kan me zeggen wat ik verkeerd doe.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 14:17 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hehe start je de tweede keer weer van de CD-ROM op ofzo :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 14:45
druk eens niet op een toets tijdens het opstarten , waarschijnlijk doe je dat wel waardoor je weer van cd opstart.

LinkedIn
BlackIntel

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

freshy98

Atari

Je kunt proberen om de harde schijf ongepartitioneerd te laten, dan op te starten van de installatie CD en alleen de C: partitie aan te maken.
De extended partitie en de logische partities kun je dan later in windows wel aanmaken.

Uiteraard is dit alleen een test, maar zo kom je er wel achter of PM8 roet in het eten gooit.

[sidenote]Waarom zou je trouwens PM8 gebruiken om je partities al te maken voordat je windows gaat installeren op een toch lege schijf?[/sidenote]

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

bij het opstarten staat. ''wilt u de computer vanaf cd rom opstarten'' Niet doen dus ;)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:38

freshy98

Atari

Geldt ook voor vingerfrits ->
EvilWhiteDragon schreef op 08 oktober 2004 @ 14:19:
druk eens niet op een toets tijdens het opstarten , waarschijnlijk doe je dat wel waardoor je weer van cd opstart.
Lees even goed wat de TS verteld. Hij zegt nl. dat ie ook begint te formatteren en bestanden gaat kopieren. Dat lukt je niet als je alleen van CD laat opstarten. Of je moet een unattended installatie CD hebben gemaakt natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door freshy98 op 08-10-2004 14:25 ]

Pagina: 1