Toon posts:

[DVD's branden] in wachtrij zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik back-up eigenlijk telkens meer data en daarom zou het ook fijn zijn als ik dingen in de queue kan zetten gewoon even 8 dvdtjes van mijn harde schijf in een wachtrij zetten. Vervolgens op Branden drukken en alleen af en toe dvdtjes hoeven te verwisselen.

Ik weet al hoe ik dit voor een deel kan automatiseren. Gewoon in Nero de dvd's die ja aan wil maken de opdracht daarvan opslaan die kan je later weer inladen. Maar dit wil ik dus ook niet. Moet ik telkens weer opstaan om zo'n filetje in te laden.

Misschien ben ik lui maar het moet toch mogelijk zijn. Het is dus niet de optie use multiple recorders aangezien ik geen massakopieerder ben is puur data van me hd die telkens variabel is. Ene keer een image andere keer wat data. etc.

Ik heb tot dusver niks kunnen vinden aangezien ik niet weet hoe dit fenomeen heet.

Anyone een oplossing?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Non HW-issue. En Softwarerequests horen in SA :)

Opslagmedia & I/O Controllers > Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk. Liet me leiden door de dvd brander :)

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

You can burn your files immediately, or you can send them to the BurnQuick queue to burn later.
http://www.download.com/B...r/3000-2646-10252591.html

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Iemand een ander programma aan te raden dat een image burning queue ondersteund?

Gisteren moest ik voor m'n werk 25 DVD's branden waarbij ik bij Nero 24 copies invulde. IDEAAL. Gewoon filmpje kijken en om het kwartier ander DVD'tje erin doen.

Nou leek het me dus ideaal om dit ook met verschillende images te doen (die dus al op de HD staan). Om dus een queue te maken van "a.iso, b.iso, c.iso, d.iso" en vervolgens slechts de DVD-R voor B, C en D te hoeven plaatsen in plaats van iedere keer het image bestand te selecteren.

Kent iemand misschien een plugin voor Nero (werk ik het liefst mee) of naast BurnQuick een ander (misschien wat uitgebreider) programma die dit ondersteund?