Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Express PC uit Shop aanbod?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• TomInDelft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 14:47
Beste Tweakers,

Wij hebben een maand geleden wat geheugen en een voeding besteld bij Pc Express (www.expresspc.be) uit Genk in Belgie, via de Tweakers site. De bestelling was betaald maar is nooit geleverd, en na de eerste twee keer bellen wordt er totaal niet meer geregeerd op telefoon, email, voicemail, brieven en dergelijke. De eerste keren werd er nog wat gelogen over de verzending, wat we later hebben kunnen controleren dat niet zo is gweest. Het is heel vaag alemaal, en het is ook in belgie waardoor je ineens internationaal recht moet gaan aanspreken om ooit nog iets van je geld terug te zien.

We hebben alle emails en toepasselijk rechtsstukken hier liggen en zouden willen vragen of Express PC misschien van tweakers.net af mag, ter bescherming van kopers zoals ons. Advies is natuurlijk ook van harte welkom.

Groeten, Tom

P.S. Excuus moderator voor het niet plaatsen van [PW] of [ShS] in de titel, maar ik kan hem niet meer veranderen, ik had het eerst vergeten.

[ Voor 9% gewijzigd door TomInDelft op 09-10-2004 11:50 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Tweakers.net verwijderd alleen shops uit de Shop Survey, wanneer de shop failliet is. De Shop Survey is er juist voor om consumenten te informeren over de shops. Je kunt een reactie plaatsen in de Shop Survey van de desbetreffende shop, de shop verwijderen doen we echter niet.

• TomInDelft
Okee, dat begrijp ik. Maar ik kan pas over twee weken een reactie plaatsen, en misschien zijn er dan al anderen de dupe geworden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ahum, waarom zou je daar bestellen? Er zijn maar twee producten op de site, er staat niet een merk bij terwijl het wel een D-Link is, check het volgende:
Shipping & Returns
Put here your Shipping & Returns information.
Privacy Notice

Put here your Privacy Notice information.
Kies bij"Manufacturers" voor een merk:
Let's See What We Have Here
There are no products to list in this category.
Hoe wakker was je toen je hier bestelde? Of de site is pas aangepast, maar dan nog erg amateuristisch.

[ Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2004 10:58 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• TomInDelft
Ehm, Omdat ik de verkeerde URL heb gegeven? http://www.expresspc.be Mijn excuses...

[ Voor 57% gewijzigd door TomInDelft op 09-10-2004 11:51 ]

• TomInDelft
MEH!

Mijn eigen fout, excuus... www.expresspc.be dus : )

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien je net geregistreerd bent, zul je twee weken moet wachten voordat je een shopsurvey kunt plaatsen.
Verder heeft dit topic geen nut meer en gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.