"nederlandstalige" nigeriaanse SCAM...

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 21:58
Het is wel amusant om te lezen hoe erg krom dit is...

AANDACHT: De HEER/MEVROUW Eerste moet ik uw vertrouwen in deze transactie verzoeken, is dit krachtens zijn aard zoals zijnd volkomen vertrouwelijk en hoogste geheim. Hoewel ik weet dat een transactie van deze omvang elke bezorgd zal maken en ongerust gemaakt, maar ik verzeker u dat allen goed begin de dag zullen zijn. Wij hebben beslist u te contacteren toe te schrijven aan de urgentie van deze transactie, aangezien wij betrouwbaar zijn geïnformeerd over uw discreetness en capaciteit in transactie van deze aard. Laat me beginnen door aan u behoorlijk te introduceren. Ik ben M. RONALD MOORE de manager met de Bank van de Unie van Plc van Nigeria, Lagos. Ik kwam u in mijn Privé Onderzoek naar een Betrouwbare en Achtenswaardige Persoon kennen om deze Vertrouwelijke Transactie te behandelen, die de overdracht van Reusachtige som Geld aan een Buitenlandse Rekening impliceert die Maximumvertrouwen vereisen. HET VOORSTEL:
Een Vreemdeling Australië, Recente Engr. MOURIN BOUCHER (Snr.), een Handelaar van de Olie met de Federale Regering van Nigeria, tot zijn doodsmaanden geleden in de Vlucht KQ431 van de Bus van de Lucht van Kenia (A310-301), die met ons bij de Bank van de Unie van Plc van Nigeria, Lagos wordt belegd en hadden een het sluiten saldo zoals begin September, 2000 waard USS16,000,000.00 (ZESTIEN Miljoen Verenigde Dollars van de Staat), de bank nu volgende van verwanten als begunstigde verwacht. Waardevolle inspanningen worden door de Bank van de Unie van Nigeria geleverd in aanraking met om het even welk van de familie Moore's of de verwanten maar aan geen succes te krijgen. Het is wegens de waargenomen mogelijkheid om van geen van Recente Engr te kunnen de plaats bepalen. MOURIN BOUCHER (Snr.)' s volgende verwanten (hij had geen vrouw of de kinderen die is kennen aan ons). Het Beheer onder de invloed van onze Voorzitter en Leden van de Raad van beheer, Die schikken is gemaakt voor het fonds "Unclaimed" te verklaren; en later wordt geschonken aan de toevertrouwde gelden voor wapens en munitie om de cursus in het algemeen verder te verbeteren van Oorlog in Afrika en de Wereld. Om deze negatieve ontwikkeling te voorkomen sommige van mijn vertrouwde op collega's en ik streef nu naar uw toestemming om u te hebben zoals daarna zich van verwanten aan Recente Engr bevinden. Steve Moore (Snr.) zodat het fonds USS16 Miljoen op uw rekening als beneficiary's daarna van verwanten zal worden vrijgemaakt en worden betaald. Alle documenten en blijkt toe te laten u krijgen zijn fonds zorgvuldig zullen uitgewerkt worden. Wij hebben veilig van de verificatie een orde van madamus om van om het even welk van overleden begunstigden de plaats te bepalen, en meer zodat verzekeren wij u dat deze zaken

100% de Vrije betrokkenheid van het Risico zijn. Uw aandeel blijft terwijl de rest voor mij en mijn collega's voor investeringsdoel is. Volgens overeenkomst binnen beide partijen. Zodra wij een ontvangstbewijs van dit bericht in goedkeuring van ons wederzijds bedrijfsvoorstel ontvangen, zouden wij u met de noodzakelijke modaliteiten en de uitbetalingsverhouding aan reeks beide partijen met uit om het even welk conflict leveren. Terwijl het antwoorden lever me met uw privé fax en telefoonaantallen voor het gemakkelijk mededeling, Naam van de bank, Aantal van de Bankrekening, Firmanaam en Adres. Het delen van het fonds is
zo: 30% voor u de rekeningseigenaar, 60% voor I en mijn vertrouwde op collega's en remainning 10% voor uitgaven voor beide partijen. Als dit voorstel door u aanvaardbaar is, maak geen onbehoorlijk voordeel van het vertrouwen dat wij in u hebben verleend. Vriendelijke groeten, M. RONALD MOORE ALTERNATIVE e-mail-Ronaldmoore@ny.com

No production networks were harmed during this posting

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
offtopic:
Bus van de Lucht van Kenia :D

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:01
-1, onleesbaar...

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Lijkt wel van zo'n website vandaan te komen waar je buitenlandse websites kunt vertalen :) Denk alleen niet dat het veel meer effect heeft om het in het Nederlands i.p.v. het Engels te doen. En het komt nog minder geloofwaardig over :)
Maar wel netjes...aanpassen aan de doelgroep :P

[This is what you get when you mess with us]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Klinkt als een automatiche vertaling. En dan wellicht de woordjes die niet automitsch vertaald zijn met de hand.

Heb je het kunnen traceren? Is de bron ook in nederland? (ik bedoel de pc waarvan het is verzonden)

[ Voor 11% gewijzigd door leuk_he op 08-10-2004 13:00 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 21:58
Is via een Italiaanse mailserver verstuurd, maar das vast een open relay ofzo.

No production networks were harmed during this posting

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 12:25
Veel van dit soort oplichterij komt weliswaar van Nigerianen, maar wel vanuit.... inderdaad: Nederland!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Tja, een simpele variant op de standaard mailtjes dus :)

Niet bijzonder verder, topic kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.