Waar te koop: Sony STR-DE945 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
OK, mijn oog is gevallen op de Sony STR-DE945 Dobly Digital receiver. Maar ik kan in mijn omgeving geen zaak vinden die 'm verkoopt. Wie weet waar dit mooie apparaat te koop is?

Verwijderd

mediamarkt ??

ik heb een DB940 is DE niet een verouderd model ???

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

DE is de goedkope serie van sony, DB is de 'middelste', ES is de duurste.

Volgens mij is die DE945 helemaal niet leverbaar in Nederland...

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

de nieuwste dolby digital receiver van sony is inderdaad de db940 , met maar liefst 5x110 watt vermogen.DTS en voldoende optische & coaxiale ingangen!!

• mjax
Ik heb die 945 inderdaad op een Amerikaanse site gezien. Als jullie zeggen dat de 940 nieuwer is, geloof ik dat meteen. Is dat dan wel een vergelijkbaar model? S-Video aansluitingen en zo. Learning remote? Waar te koop? Voor hoeveel?

Bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

yes yes yes yes, all included!!
isn't it beautiful?????????

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ligt eraan wat je budget was...

Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Sony, maar ik snap best dat mensen er heel tevreden mee kunnen zijn...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op zaterdag 30 december 2000 20:46 schreef ALH het volgende:

Ik ben persoonlijk niet zo kapot van Sony, maar ik snap best dat mensen er heel tevreden mee kunnen zijn...
precies ja sony verkoopt goede "midenmoot" hifi etc

Verwijderd

ik heb de DB940 kostte mij na wat onderhandelen f 1400,=

deze versterker komt uit de QS lijn.

met een mooie remote, s-video, veel vermogen, DD, DTS, veeeeeel surround opties.
redelijke equaliser (spel ik dat goed?) etc..

voor die prijs vind je geen betere!

Verwijderd

[b]
deze versterker komt uit de QS lijn.

met een mooie remote, s-video, veel vermogen, DD, DTS, veeeeeel surround opties.
redelijke equaliser (spel ik dat goed?) etc..

voor die prijs vind je geen betere!
Heb zelf de 930 voor 1200 piekjes, je hoort mij niet klagen hoor... ;)

Heerlijk geluidje man......

• mjax
Waar heb je die gehaald, want bij BCC (die beweren de laagste prijs van Nederland te hebben) kost ie nog altijd 1571.

Verwijderd

mediamarkt rotterdam, kost f 1477 daar!
ik zag hem elders voor f 1450 (weet helaas niet meer waar, sorry).

na wat onderhandelen, kon ik hem samen met een kenwood subwoofer meenemen met een korting twv f 150 !

suc6

Verwijderd

offtopic:
p.s. ik zie MarcKonings dat jij in Delphi programmeert. Nou moet ik voor mijn studie aan Delphi 4 komen (liefst met een cursus ofzo, ben nieuw hiermee). Weet jij misschien een goedkoop adresje?

bvd

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 20:46 schreef ALH het volgende:

Inderdaad ja , sommige mensen vinden Marantz leuker , of ik bv keel gewoon de 2*800 Watt 8 Ohm versterker van onze discobar in m'n kamer met de boxen erbij (net effe 2 X 1000 Watt aangeschaft , soms moet m'n stereo wel effe verhuurd worden :( ) Geeft wel wat(T) hoot >:)

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Op zaterdag 30 december 2000 20:54 schreef Accident het volgende:

[..]
precies ja sony verkoopt goede "midenmoot" hifi etc
Heb je deze al gehoord of is dit gewoon weer een vooroordeel zoals iedereen dat tegenwoordig doet.

Hij klinkt echt heel lekker, mooi vol geluid
zeker beter als de meeste dolby recievers.

En als de spec niet goed genoeg zijn dan kun je hem ook gebruiken als pre-amp er ziten namelijk pre-outs op, en een parametrische eq per kanaal ook center en rear en een lekker stevig en dik alu frame

Verwijderd

in zijn prijsklasse is 940 naar mijn mening de beste! vandaar dat ik deze ook gekozen heb.

DD en DTS klinken heel zuiver (vooral DTS).

Ook de signalen van mijn MD en CD speler klinken goed, vooral als ik gebruik maak van de ingebouwde surround modes (cinema studio EX B is :P).
Verder heeft deze versterker veel inputs (alleen geen digitale input voor cd-speler jammergenoeg).
Afstandsbediening is ff wennen in het begin, werkt traag ivm 2-way control. maar je kan wel aflezen wat de versterker nu doet op de AB (of de tuner, of de MD speler :9~)

• mjax
Op zondag 31 december 2000 01:08 schreef yo681 het volgende:
offtopic:
p.s. ik zie MarcKonings dat jij in Delphi programmeert. Nou moet ik voor mijn studie aan Delphi 4 komen (liefst met een cursus ofzo, ben nieuw hiermee). Weet jij misschien een goedkoop adresje?

bvd
Probeer DSA Software eens of kijk eens rond op computerbeurzen. Daar liggen ze vaak voor een prikkie. Delphi 3 zat laatst nog bij een tijdschrift (Desktop versie weliswaar, maar voor studie goed genoeg). Waarom moet dat Delphi 4 voor de studie zijn?

Verwijderd

weet ik niet.
de professor zei dat delphi 6 nog niet uit was, delphi 5 te moeilijk en delphi 3 te oud.
:)

• mjax
Delphi 5 te moeilijk! Wat is dan de bedoeling dat je van Delphi gaat leren? De professor? We hebben het hier dus over een universitaire studie? Gaat het dan niet alleen om de taal: Object Pascal? Dan maakt de versie niet veel uit. In 5 zijn er wel mogelijkheden bijgekomen, zoals overloading.

Verwijderd

ik studeer bedrijfskunde.
en delphi is een onderdeel van het vak besluitvormingsprocessen.
mbv delphi moeten we redelijke programma's kunnen maken om de effecten van verschillende beslissingen te kunnen voorspellen.

• mjax
Lijkt me meer iets voor Excel, niet?

Verwijderd

dat is voor het boekhouden (meer HBO/MBO)

Verwijderd

als je wil ken je um bij mij bestellen, werk bij deBlock rijswijk, prijs ervan is 1499,-
informatie erover hoef ik je waarschijnlijk niet te vertellen, of kom een keer langs, we hebben een demo modelstaan..
grtzz
Pagina: 1