Hey luitjes,
Ik heb de laatste tijd last van een zeer vaag probleem dat ik niet in de search heb kunnen vinden, nml. :
Mijn digitale camera wordt niet meer herkend
Daemon tools wil installeren, maar SCSI device wat dan aangemaakt wordt,
herkent hij ook niet meer. DaemonTools is nu onbruikbaar.
Ook m'n MOMO Force wordt niet gedetecteerd door de software van Logitech, echter wel gewoon door Windows, maar daar neem CMR04/05 geen genoegen mee.
M'n USB werkt wel. MS ForceFeedback 2 werkt, de muis werkt, de cam werkt ...
Het lijkt dus wel alsof mijn Windows problemen heeft met het installeren van nieuwe apparaten... kan iemand mij misschien helpen? Ik weet niet waar ik moet zoeken.
Het probleem doet zich voor sinds een format, waarbij de enige HW verandering is dat mijn HD's nu niet meer in Raid0 staan, maar gewoon ..uh.. ja niet in raid
.
Mijn systeem:
AMD64 3000+
MSI K8T Neo FIS2R
2x 160GB SamSung SATA150
WinXP Pro SP2 (terug naar SP1 hielp niet)
VIA Hyperion 4.53
Iemand suggestie's?? ... would be nice
Ik heb de laatste tijd last van een zeer vaag probleem dat ik niet in de search heb kunnen vinden, nml. :
Mijn digitale camera wordt niet meer herkend
Daemon tools wil installeren, maar SCSI device wat dan aangemaakt wordt,
herkent hij ook niet meer. DaemonTools is nu onbruikbaar.
Ook m'n MOMO Force wordt niet gedetecteerd door de software van Logitech, echter wel gewoon door Windows, maar daar neem CMR04/05 geen genoegen mee.
M'n USB werkt wel. MS ForceFeedback 2 werkt, de muis werkt, de cam werkt ...
Het lijkt dus wel alsof mijn Windows problemen heeft met het installeren van nieuwe apparaten... kan iemand mij misschien helpen? Ik weet niet waar ik moet zoeken.
Het probleem doet zich voor sinds een format, waarbij de enige HW verandering is dat mijn HD's nu niet meer in Raid0 staan, maar gewoon ..uh.. ja niet in raid
Mijn systeem:
AMD64 3000+
MSI K8T Neo FIS2R
2x 160GB SamSung SATA150
WinXP Pro SP2 (terug naar SP1 hielp niet)
VIA Hyperion 4.53
Iemand suggestie's?? ... would be nice