Hoi,
Is het iemand toevallig al gelukt om isdn in de kernel te krijgen in FreeBSD-5.X?
Het werkte prima toen ik nog 4.X draaide maar wat ik ook probeer, als ik iets van isdn in de kernel zet dan geeft ie een error bij het compilen.
Ik snap er echt niks meer van..
Ik gebruik het puur om te zien wie me belt, dus ik hoef niet in te bellen of iets dergelijks er mee.. het enige wat ik dus ook eigenlijk nodig heb is isdntrace..
maar ik krijg het niet voor mekaar
Dit is het isdn gedeelte wat ik in mijn kernel heb zitten:
Ik heb al flink ge-expirimenteerd er mee..
sommige dingen weg laten enzo als ie daar een fout op geeft maar wat ik ook probeer, het compilen van de kernel gaat gewoon fout
Aardig wat howto's doorgespit ook, maar 98% is nog gebaseerd op fbsd-4.x dus dat schiet ook niet op.
Heeft iemand z'n isdn kaart sowieso werkent onder freebsd-5.x ?
Is het iemand toevallig al gelukt om isdn in de kernel te krijgen in FreeBSD-5.X?
Het werkte prima toen ik nog 4.X draaide maar wat ik ook probeer, als ik iets van isdn in de kernel zet dan geeft ie een error bij het compilen.
Ik snap er echt niks meer van..
Ik gebruik het puur om te zien wie me belt, dus ik hoef niet in te bellen of iets dergelijks er mee.. het enige wat ik dus ook eigenlijk nodig heb is isdntrace..
maar ik krijg het niet voor mekaar
Dit is het isdn gedeelte wat ik in mijn kernel heb zitten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| # Eicon Diehl DIVA 2.0 and 2.02 device isic options EICON_DIVA # ISDN Support options IPR_VJ pseudo-device "i4bctl" pseudo-device "i4brbch" 4 pseudo-device "i4btrc" 4 pseudo-device "i4btel" 4 pseudo-device "i4bipr" 4 pseudo-device "i4bisppp" 4 pseudo-device "i4bq921" pseudo-device "i4bq931" pseudo-device "i4b" |
Ik heb al flink ge-expirimenteerd er mee..
sommige dingen weg laten enzo als ie daar een fout op geeft maar wat ik ook probeer, het compilen van de kernel gaat gewoon fout
Aardig wat howto's doorgespit ook, maar 98% is nog gebaseerd op fbsd-4.x dus dat schiet ook niet op.
Heeft iemand z'n isdn kaart sowieso werkent onder freebsd-5.x ?