Ik heb hier 2 Hansol 701P monitoren (DPMS ondersteund) draaien onder WinXP SP2. In de beeldschermeigenschappen heb ik ingesteld dat de monitoren na een korte tijd uit moeten (geen screensaver dus). Als dat gebeurt hoor je het relais in de monitor overgaan maar het indicatieledje voorop blijft groen. Als ik de PC helemaal op stand-by zet dan gaan de monitoren ook uit maar nu gaan de ledjes voor oranje knipperen. In standby gaan de monitoren dus 'meer uit' dan na een paar minuten met de PC aan.
Ik wil graag de DPMS-stand aanpassen zodat de monitoren 'helemaal uit' gaan als je de PC een tijdje niet hebt gebruikt. De monitoren zijn dan zuiniger in gebruik.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb overigens in de BIOS bij 'Video Off Method' de instelling 'DPMS Off' gekozen (waar 'DPMS Standby | DPMS Suspend | DPMS Off | DPMS Reduce On' mogelijk is).
Ik wil graag de DPMS-stand aanpassen zodat de monitoren 'helemaal uit' gaan als je de PC een tijdje niet hebt gebruikt. De monitoren zijn dan zuiniger in gebruik.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb overigens in de BIOS bij 'Video Off Method' de instelling 'DPMS Off' gekozen (waar 'DPMS Standby | DPMS Suspend | DPMS Off | DPMS Reduce On' mogelijk is).