Al een poosje (rond december vorig jaar) ben ik aan het zoeken geweest voor een oplossing voor dit probleem.
Ik heb eerst op dit forum gezocht, maar al mijn zoektermen leverden te veel resultaten om er iets wijs van te wroden, vandaar dat ik een nieuw topic maak.
Het probleem is kort, maar vrij lastig.
Ik heb als ip adres *.*.*.50.
Degene waar ik mee wil verbinden heeft als IP adres *.*.*.219
Het gaat hier om 2 Kabelnoord verbindingen. (chello classic en chello plus)
Ik vind dit één van de vreemdste problemen, maar heb hier nog geen oplossing op gevonden. Ik heb al op meerdere forums ooit eens gevraagd hoe zoiets kan, maar ben benieuwd of iemand van jullie hier ook een oplossing voor heeft. Ik zou dit zeer op prijs stellen.
Ik heb eerst op dit forum gezocht, maar al mijn zoektermen leverden te veel resultaten om er iets wijs van te wroden, vandaar dat ik een nieuw topic maak.
Het probleem is kort, maar vrij lastig.
Ik heb als ip adres *.*.*.50.
Degene waar ik mee wil verbinden heeft als IP adres *.*.*.219
Het gaat hier om 2 Kabelnoord verbindingen. (chello classic en chello plus)
- Overal waar een * staat is bij ons beide hetzelfde. Als hij een ftp van zijn computer heeft gemaakt kan ik er niet opkomen, anderen wel.
- Op mIRC channels worden wij beschouwd als identieke gebruikers, zelfde hostname etc. Waarhij auto-op heeft krijg ik ook auto-op en noem maar op.
- We kunnen elkaar niet pingen
- Wanneer hij of ik een teamspeak server draaien, kunnen wij elkaar niet joinen
- Bestanden naar elkaar toe versturen via wat dan ook zoals bijv. msn gaat ook erg traag
- Wij kunnen wel tegen elkaar msnen, online gamen (via andere server), teamspeaken (via andere server), oftewel, alles wat via een ander IP gaat.
Ik vind dit één van de vreemdste problemen, maar heb hier nog geen oplossing op gevonden. Ik heb al op meerdere forums ooit eens gevraagd hoe zoiets kan, maar ben benieuwd of iemand van jullie hier ook een oplossing voor heeft. Ik zou dit zeer op prijs stellen.
[ Voor 8% gewijzigd door Honnes op 08-10-2004 08:49 ]