(XP) Wat te doen met azureus download?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:13
Ha, ik heb dus een programma gedownload via een bittorrent. Nu staat er in mijn file mapje. 1 mapje met de naam van het programma als ik deze open zijn er weer 2 mapjes genaamd cd 1 en cd 2. Nergens een .exe file.

Ik heb alles afgezocht wat nu eigenlijk de volgende stap is.

Heb al veel geprobeerd met alcohol 120%, daemon tools, winrar, isobuster en nog wat verwante tools, maar zie door de bomen het bos niet meer. En ben nu dus eigenlijk nog steeds pas bij het punt dat de download klaar is. Ook in andere topics staat niet wat je moet je doen (stap voor stap).

Kan iemand mij helpen om mijn download te 'verzilveren'?

alvast bedankt

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien handig als je vertelt wat er wél in die "cd 1" en "cd 2"-mapjes zit hè? 8)7

• Turfschipper
allerlei bestandjes die de naam

rld-f05a.r01, rld-f05a.r02, etc,

dragen

en het laaste cijfer loopt dus op. das eigenlijk het enige verschil tussen die bestandjes. cd 9 en cd 23.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
.r01 etc zijn toch echt RAR-files, alleen dan gespanned over meerdere volumes.. Heb je nergens een .rar? En anders moet je gewoon de .r01 or .r00 kunnen openen met Winrar :)

• Turfschipper
ok, maar dan open ik 1 voor 1 zo'n bestandje. en ik moet 2 cd's uitpakken. hoe werkt dit dan?

Voor de duidelijkheid, ik heb dus een game gedownload via [...]. ik krijg 2 mapjes met die bestanden. Maar weet dus niet wat ik nu moet doen om de game aan de praat te krijgen.
Modbreak:Die links zijn ongewenst op GoT; let hier in het vervolg op

[ Voor 17% gewijzigd door Spider.007 op 08-10-2004 09:08 ]

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03 18:11
hoi
je moet eerst winrar downloaden dan ga je naar wizzard and klick op unpack archive en druk next je opend in de wizard het mapje (vancd 1 in dit geval ) en druk op next en winrar doet de rest

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Verwijderd

pixon schreef op 08 oktober 2004 @ 05:10:
hoi
je moet eerst winrar downloaden dan ga je naar wizzard and klick op unpack archive en druk next je opend in de wizard het mapje (vancd 1 in dit geval ) en druk op next en winrar doet de rest
Makkelijker is winrar of het freeware proggie 7-zip (mijn favoriet) downloaden en instaleren. MEt de rechtermuisknop klikken op .rar of .r01 kiezen voor extract en het programma doet de rest :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Oftewel; begin eens met logisch nadenken. Op GoT helpen we je niet met je warez; en dit moet je eenvoudig zelf kunnen vinden

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.