[Windows XP Pro] CTRL + ALT + Z maakt PC tijdelijk traag

Pagina: 1
Acties:

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een tijd terug heb ik voor Internet Explorer de sneltoets CTRL+ALT+Z ingesteld. Iedereen kan dat natuurlijk, rechtermuisknop op een snelkoppeling (niet die IE shortcut op je desktop), Eigenschappen en dan een sneltoets invoeren.

Nou prima.. maar even later vond ik deze toch wel irritant, want Photoshop en div. andere programma's maken ook gebruik van CTRL+ALT+Z om een step te terug te doen na je laatste UNDO. Dus ik heb deze sneltoets weer 'uitgezet' in die snelkoppeling van IE.

Nu blijft het zo, dat als ik CTRL+ALT+Z doe, dan start MSIE nog steeds op. Erg vervelend, want als ik in Photoshop zit, en ik doe CTRL+ALT+Z, of elk ander programma dat deze snelkoppeling gebruikt, dan lijkt dat een enorm conflict te geven. Het systeem wordt ontzettend traag voor de duur van 30-45 seconden, maar in m'n belevingswereld wel 5 minuten.

Mijn vraag is dus eigenlijk waar ik een complete lijst kan vinden van alle sneltoetsen die zo nog in het systeem zitten om zo die irritante combinatie te verwijderen en dat IE dus niet meer opstart.

-Via de search ben ik achter WinKey gekomen, maar dat is dus niet wat ik zoek blijkt, die maakt letterlijk alleen gebruik van de WinKey
-Ik heb ZELFS de Help van Windows erop na geslagen, maar die geeft alleen zijn ingebouwde shortcuts weer.

Wij danken u voor uw aandacht :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Volgens mij kan het helemaal niet.

Volgens mij kun je het beste zoeken met de windows zoekfunctie naar een snelkoppeling die je nog bent vergeten (als je denkt dat dat zo is). Dus een snelkoppeling waar het woord internet in voorkomt ofzo.

Gaat het gewoon om i stugge snelkoppeling, dan zou ik hem gewoon ff weggooien en opnieuw maken.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:20:
Volgens mij kan het helemaal niet.

Volgens mij kun je het beste zoeken met de windows zoekfunctie naar een snelkoppeling die je nog bent vergeten (als je denkt dat dat zo is). Dus een snelkoppeling waar het woord internet in voorkomt ofzo.

Gaat het gewoon om i stugge snelkoppeling, dan zou ik hem gewoon ff weggooien en opnieuw maken.
Ik zat hier al bést een tijd mee he..

Verwijderen was dé oplossing.. :+ So.. thanks!

Beetje erg dom dat ik dat niet geprobeerd heb, aan de andere kant is het een bug van Windows. Daar stond bij Sneltoets doodleuk 'GEEN'. Bovendien conflicteert hij dus enorm indien een ander programma van dezelfde snelkoppeling gebruik maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 07-10-2004 23:25 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080