is dit reclame of niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1144960

Deze reactie is aan de ene kant gewoon informatie voor de consument (of een kaart wel of niet beschikbaar is) maar aan de andere kant is er wel reclame voor een bepaalde webshop (met link) gemaakt. Valt dit nou onder 'reclame' of niet? Als er géén link in had gestaan had ik het sowieso geen probleem gevonden maar ik vind dit een beetje randje-randje. Wat denken jullie?

[ Voor 25% gewijzigd door MM op 07-10-2004 23:05 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heel erg doen ze niet hun best om reclame te maken iig. Ze houden het tenminste bescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Daarom zit ik zelf ook een beetje in dubio, het blijft inderdaad zeker netjes en het heeft wel degelijk een toegevoegde waarde aan de discussie.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Persoonlijk zou ik zeggen dat een dergelijke reactie moet kunnen. Hij maakt inderdaad promotie voor zijn eigen shop, maar dat is mijn inziens iets anders als spam. In dit geval heeft het noemen van een website naam wel degelijk een teogevoegde waarde en het linkje daarmee logischerwijs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
grappig dat dan toch de link verwijderd is.
miscommunicatie ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd. Reclame maken voor shops doe je niet in de nieuws topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

Als 'ie niet ondertekend zou hebben met de bedrijfsnaam, zou ik geen reden zien om 'm van spammen te verdenken, maar juist door op die manier te ondertekenen komt het wel weer spammerig over.

Inmiddels is er door een FPA ingegrepen.

[/te laat]
(misschien toch eens vaker op 'refresh' drukken, of minder grondig dingen onderzoeken :+ )

[ Voor 19% gewijzigd door botoo op 07-10-2004 23:48 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op 07 oktober 2004 @ 23:47:
Als 'ie niet ondertekend zou hebben met de bedrijfsnaam, zou ik geen reden zien om 'm van spammen te verdenken, maar juist door op die manier te ondertekenen komt het wel weer spammerig over.

Inmiddels is er door een FPA ingegrepen.

[/te laat]
(misschien toch eens vaker op 'refresh' drukken, of minder grondig dingen onderzoeken :+ )
onderzoeken?
volgens mij zit je gewoon met je gedachten bij die fiets achter je, en reageer je daarom wat langzaam ;)
en daarbij komt ook nog dat je oud wordt he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Ik denk dat juist de directe link iets 'erger' is als onderschrijven met je bedrijfsnaam, dan weet men tenminste dat het de shop zelf is die het zegt.

Pagina: 1