Ik heb hier een sony mdr-605 liggen, waarvan de jackplug dood is. Nu heb ik die er dus vanaf gesneden, zodat ik alleen de kabel nog heb. Hier wou ik ff een nieuw jackplugje opzetten, maar tot mijn verbazig waren het voor mij onbekende kabels. De kleuren tenminste. het zijn 3 kabels die met wat (waarschijnlijk) niet-geleidende kabels bedekt zijn. daartussen loopt nog wat zooi dat het waarshijnlijk afschermt 
De kleuren van de kabels zijn groen, rood, en zilverkleurig. Wat is nou wat, of moet ik gewoon wat gaan testen en hopen dat ik de - niet met een van de +en omdraai, en dus ook niet rechts met links omdaai. Of kan ik ergens complete kabels krijgen die niet net zo duur zijn als een compleet nieuwe koptelefoon?
De kleuren van de kabels zijn groen, rood, en zilverkleurig. Wat is nou wat, of moet ik gewoon wat gaan testen en hopen dat ik de - niet met een van de +en omdraai, en dus ook niet rechts met links omdaai. Of kan ik ergens complete kabels krijgen die niet net zo duur zijn als een compleet nieuwe koptelefoon?