Creative Geforce 256 PRO

Pagina: 1
Acties:

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Ik sinds gisteren een Creative Geforce 256 PRO in mijn systeempje(Amd 600, epox 7kxa, 64mb pc133(wordt 128), sb live, 3com netwerkkaart en dan cddrom, hdd, fdd, enz) zitten...
Maar in de lagere resoluties is mijn scherm schuin (in hogere resoluties 1024*768 en > ) is ie wel perfect... Ik heb al alle drivers geprobeerd, maar ik kom er volgens mij niet vanaf :( Weet iemand wat er aan ligt of moet ik ermee terug naar de winkel? of is mijn monitor(compaq 171FS) gewoon gaar aan het worden (met mijn ouwe g400 en s3 virge) doet hij het wel gewoon goed...

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Uhmmie
Ps Hoe overclock ik dit ding fatsoenlijk? Naast het progje powerstrip? want dat is shareware en dat vind ik niet echt fijn werken en ik heb ook geen zin om der centen voor neer te leggen want ik ben zo blut als het maar zijn kan :) en naar welke snelheid moet ik dan gaan kijken? en hoe test ik of hij stabiel is?
Pss Waar kan ik ergens de nieuwste bios vandaan halen? want ik kan hem niet vinden op de creative site...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Bij een andere resolutie/refreshrate kan een monitor inderdaad wat vertekeningen vertonen. Betere monitor=minder last van.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Heb je de Creative of Reference drivers draaien ? Dan mail ik je wel een progje om te OC'en .

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

op je monitor zitten van die leuke knopjes...
in de lage resoluties moet je het beeld instellen dat 'ie goed staat en hopelijk staat hij in de hoge resolutie da ook goed.
(ik had ook zoiets: 1024*768 was goed, 800*600 rond. in 800*600 het beeld goed ingesteld, en op 1024*768 was het ook goed!)

• Uhmmie
Ik gebruik de detonator 5.08 drivers van nvidea (en ik hoorde dat je systeem dan onstabiel zou worden, maar ik merk er niks van)... Verder maakt me niet uit dat die 800x600 beetje schuin/bol staat... zolang ik maar weet dat het niet aan de kaart ligt...
ps. Ik had iets van 4600(+nog een beetje weet niet meer precies) punten in 3d marks 2000, terwijl ik met mijn g400 in de 3200 haalde dus ik moet zeggen dat ie opzich wel lekker werkt :)

Pagina: 1