Toon posts:

gebruiker account loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in een rare bui heb ik gebruik gemaakt van cursor mania, een leuke cursor uitgezocht van een springende smiley, leuk toch.... op het moment dat ik deze aanclickte liep mijn systeem vast, nix aan de hand, opnieuw opgestart en bij het aanclicken van mijn account liep prompt mijn systeem weer vast, nadat mijn cursor veranderde in die smiley (de bewegende smiley blijft hangen op 1 frame)

STOM STOM STOM 8)7 8)7 8)7

nu kan ik op geen mogelijkheid mijn gebruiker account openen elke keer loopt mijn systeem dan vast(beschreven hierboven), nergens meer op reageren zo ook ctrl/alt/del.

heeft iemand ideen????????????

gr,
con

Verwijderd

veilige modus?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Veilige modus, inloggen met Administrator, al die smiley troep er vanaf breken, opnieuw opstarten, en laat ons dan ff weten wat er gebeurt :)

Smiley central... :X

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi

bedankt voor de snelle reactie, maar zelfs dat heb ik geprobeert, ook de optie terug gaan naar vorige configuratie, nix blijkt te helpen...

Verwijderd

Topicstarter
ok, "nix blijkt te helpen" is een beetje overdreven maar ik heb wel wat dingen uit geprobeert.
zelf denk ik om gewoon deze account eruit te gooien, alleen moet ik weten waar windows mijn mail opslaat en wil ik ook nog mijn favorieten eruit halen, het enige waar ik wel bij zit het is de account "eigenaar" en is dit niet de beheerders account of zo iets????

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 22:08:
ok, "nix blijkt te helpen" is een beetje overdreven maar ik heb wel wat dingen uit geprobeert.
zelf denk ik om gewoon deze account eruit te gooien, alleen moet ik weten waar windows mijn mail opslaat en wil ik ook nog mijn favorieten eruit halen, het enige waar ik wel bij zit het is de account "eigenaar" en is dit niet de beheerders account of zo iets????
*windows slaat je mail niet op, dat doet je mail programma. Zoe het dus daar op.
*Welke favorieten wil je waaruit halen?
*De eigenaar is administrator.

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verplaats de map C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>

En probeer nog 'ns in te loggen, je zou dan de standaard instellingen weer terug moeten krijgen.

Probeer dat eerst eens, kan je later kijken hoe je je mail e.d. weer terug kan plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
in iedergeval bedankt in het mapje C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam> kon ik het een en ander terug vinden maar waar moet ik deze map naar verplaatsen en verplaats ik alleen de inhoud of ook de hele map????

ok, waar slaat outlook zijn mail op?
de favorieten heb ik nu dan wel gevonden (explorer)

constant

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 20:31

Guldan

Thee-Nerd

je kunt hem eerst gewoon proberen te verplaatsen en kijken of hij het dan doet. Je kan hem dus bijv ook renamen (het mapje bedoel ik dan) Voor de locatie van de mail staat dat verschild per programma maar oulook express slaat het dacht ik ook op in Users and Documents. Ik ga ervan uit dat je XP draait trws??. In oulook kun je instellen waar ie zijn mail opslaat heb geen idee waar dat standaard staat. Maar dit word d8 ik opgeslagen in een PSD bestand dus als je die vind dan heb je je mail ook. (wel ff testen van te voren of je wel degelijk je mail terug hebt) voordat je de oude verwijderd ofzow...

iig is het handig om het besturingssysteem te weten en over welk mailprogramma het gaat. veel suc6

[ Voor 5% gewijzigd door Guldan op 07-10-2004 23:05 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi hoi

bedankt _/-\o_
ik kan eigenaar weer openen
de map verplaatst.

nu begint mijn zoektocht naar mijn oude instellingen en vooral mijn mail, mochten mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag.

con

Verwijderd

Topicstarter
oja nog een andere vraag, ik blijf bezig.....
bij documenten en settings stond 2 x eigenaar: 1x gewoon eigenaar en 1 x Eigenaar.VH4G5GU7NEVJ3X2 , wat houdt die tweede in?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:24:
hoi hoi hoi

bedankt _/-\o_
ik kan eigenaar weer openen
de map verplaatst.

nu begint mijn zoektocht naar mijn oude instellingen en vooral mijn mail, mochten mensen nog tips hebben dan hoor ik het graag.

con
Gebruik de search eens, je bent echt niet de eerste die zijn mail wil backuppen.

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:31:
oja nog een andere vraag, ik blijf bezig.....
bij documenten en settings stond 2 x eigenaar: 1x gewoon eigenaar en 1 x Eigenaar.VH4G5GU7NEVJ3X2 , wat houdt die tweede in?
Af en toe maakt Windows een gebruikersprofiel aan met de domeinnaam of computernaam erachter geplakt, ik neem aan dat jouw computer VH4G5GU7NEVJ3X2 heet.
Waarom? Weet ik ook niet. Ik heb het op m'n thuis computer nog nooit gehad, op m'n werk gebeurt het wel vaker.

Verwijderd

Topicstarter
ok, sorry dat ik simpele vragen ging stellen, maarja ik ben best een dummie op dit gebied, maar mochten nog mensen dit zelfde probleem hebben dan is dit de simpele oplossing.
verwijder:
c:\document and settings\gebruikernaam\ntuser

Een dat-bestand onder verborgen bestanden.

con
Pagina: 1