Ik werk met een tabel waarin ik met behulp van muisklikken in een TR van die tabel een aantal anderen wil laten verdwijnen/verschijnen.
Hiervoor heb ik gebruikt gemaakt van code wat in dit topic tegen kwam:
[rml][ dHTML] Cellen verbergen/weergeven[/rml]
Dit werkt prachtig... in IE! Maar als ik hetzelfde voorbeeld probeer in Firefox dat gebeurt er echt helemaal niks! Dus ik ging verder op zoek en stuiterde op het volgende draadje:
[rml][ Javascript] Firefox en witte blokken[/rml]
Hierin heeft Crisp in een van zijn reacties het volgende stukje code:
Dit werkt in zowel IE als in Firefox, maar waarom werkt de code uit dat eerste topic niet in de verschillende browsers?
Ik heb ook geprobeerd 'block' te vervangen voor '' in het script maar dat haalt ook al niks uit.
Hier de pagina:
http://www.spooksel.nl/got/stock.html
Normaliter is dit een dynamische pagina met data uit een database, maar voor het gemak even statisch gemaakt!
Hiervoor heb ik gebruikt gemaakt van code wat in dit topic tegen kwam:
[rml][ dHTML] Cellen verbergen/weergeven[/rml]
Dit werkt prachtig... in IE! Maar als ik hetzelfde voorbeeld probeer in Firefox dat gebeurt er echt helemaal niks! Dus ik ging verder op zoek en stuiterde op het volgende draadje:
[rml][ Javascript] Firefox en witte blokken[/rml]
Hierin heeft Crisp in een van zijn reacties het volgende stukje code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <table border="1">
<tr>
<td>blaat</td>
</tr>
<tr id="foo">
<td> hide me!!! </td>
</tr>
<tr>
<td>blaat</td>
</tr>
</table>
<input type="button" onclick="document.getElementById('foo').style.display='none'" value="hide" />
<input type="button" onclick="document.getElementById('foo').style.display=''" value="show" /> |
Dit werkt in zowel IE als in Firefox, maar waarom werkt de code uit dat eerste topic niet in de verschillende browsers?
Ik heb ook geprobeerd 'block' te vervangen voor '' in het script maar dat haalt ook al niks uit.
Hier de pagina:
http://www.spooksel.nl/got/stock.html
Normaliter is dit een dynamische pagina met data uit een database, maar voor het gemak even statisch gemaakt!
[ Voor 57% gewijzigd door Spooksel op 07-10-2004 21:21 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl