Toon posts:

Motorola Modem met Trust Turbo Speedshare Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb sinds dinsdag een nieuw (Motorola)modem van Chello gekregen (oftwel in mijn maag gesplitst.)
Sinds die omwisseling met mijn Com21 werkt mijn router niet meer.
Ik heb een Trust Turbo Pro Router &Wireless Acces Point,
Mijn pc rechtstreeks op de nieuwe modem werkt wel goed , vandaar dat ik er wel op kan.
Maar als ik dus de router er tussen zet om 2 pc`s en laptop er bij te zetten krijg ik geen verbinding met internet.

Ik wordt er echt moedeloos van , wie helpt me verder ??

Ik ben redelijk bekend met de materie, maar als er uitleg is , niet al die moeilijke termen gebruiken...........

Bedankt alvast.

groeten , Antoine

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Definier het niet werken van je router? Lees de FAQ eens over wat allemaal te posten btw//

edit:
nieuw mac adres wel weer gecloned?

[ Voor 20% gewijzigd door SSH op 07-10-2004 22:24 ]

Verwijderd

SSH schreef op 07 oktober 2004 @ 22:23:
nieuw mac adres wel weer gecloned?
Dat is toch alleen bij vervangen van de router of netwerkkaart van belang?

• Romke
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

dat is ook van belang als de monteur van chello (als die het aansluit) het modem heeft aangsloten direct op de pc...

want sinds 1 mei mag je wel een router hebben van chello (daarvoor kon je eraf gegooid worden), maar dat btekent niet dat ze het ondersteunen, dus een monteur sluit het alleen op een pc aan...

je moet gewoon chello ff bellen en dan vragen of ze het mac adres ff vrij kunnen geven

dat werkte bij mijn buurman ook..
die had ook zoiets (sinds hij een thomson modem heeft)..

daar heb ik chello gebeld ("met de systeembeheerder van dhr. *****") en ze het mac adres laten vrijgeven...
ik had de router al op het fabrieks mac adres ingesteld, dus toen werkte het zonder mac adressen clonen enzo..

dus je moet je router ff terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen en dan chello vragen of ze het mac adres ff vrij willen geven

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 06:55
of gewoon alsnog het mac-adres clonen... twee weken geleden is mijn com21 modem ook vervangen door een motorola, en hier werkte het na het clonen van het mac-adres op een linksys router

• Romke
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

dat kan natuurlijk ook..

maar als je dat mac adres van de fabriek doet werkt het altijd..

anders wil het nog wel eens zijn dat je gesodemieter krijgt..

mijn buurman had dus constant problemen en daar heb het toen zo gedaan..

hoef ik zijn router niet weer in te stellen

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1