Wie weet hoe ik het beeld van mijn laptopscherm (Dell latitude CPx met winXP) kan omdraaien zodat ik de laptop op z'n kop aan het dak van de auto kan hangen. Dit om de drie kinderen op de achterbank naar films te laten kijken.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Kan het niet in de driver? Googlen levert op dat er een Ati kaart inzit, lijkt me wel dat die een ingebakken functie heeft om het beeld om te draaien. (instellingen -> geavanceerd, tabblad draaihoek bij mij, maar ik heb een Ati M11, die's denk ik iets nieuwer).
Dan zou je even de laatste driver moeten proberen en zien of het daar in zit. Dat kan ik zo helaas niet zien.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Meer een topic voor Software Algemeen dit - maar het zei je vergeven dat je een nieuwe user bent 
Wel handig als je de volgende keer onze serach zou gebruiken - ik weet namelijk 100% zeker dat ik deze vraag in de afgelopen 4 weken al een keer eerder voorbij heb zien komen
Wel handig als je de volgende keer onze serach zou gebruiken - ik weet namelijk 100% zeker dat ik deze vraag in de afgelopen 4 weken al een keer eerder voorbij heb zien komen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
• [search=beeld omkeren]
• [search=beeld omdraaien]
• TFT-scherm geplaats: beeld omgekeerd! :( Wat nu?
• beeld omgekeerd
Dit zijn vier linkjes waarin verschillende oplossingen kunnen worden gevonden. Zo kan je met de search vaak snel aan een antwoord komen.
Eigenlijk is het de bedoeling om eerst die search te gebruiken, voordat je besluit een topic te starten over dit probleem. Zo zijn vaak simpele dingen snel op te lossen en wordt niet steeds dezelfde vraag opnieuw gesteld.
Bij het registreren stond er in de voorwaarden een linkje naar Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Het ziet er naar uit dat je deze link niet hebt gevolgd. Ik raad je daarom aan om dat nog eens te doen, en alles even rustig door te nemen. Daar staat namelijk ook het een en ander in over de topicstart.
• [search=beeld omdraaien]
• TFT-scherm geplaats: beeld omgekeerd! :( Wat nu?
• beeld omgekeerd
Dit zijn vier linkjes waarin verschillende oplossingen kunnen worden gevonden. Zo kan je met de search vaak snel aan een antwoord komen.
Eigenlijk is het de bedoeling om eerst die search te gebruiken, voordat je besluit een topic te starten over dit probleem. Zo zijn vaak simpele dingen snel op te lossen en wordt niet steeds dezelfde vraag opnieuw gesteld.
Bij het registreren stond er in de voorwaarden een linkje naar Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Het ziet er naar uit dat je deze link niet hebt gevolgd. Ik raad je daarom aan om dat nog eens te doen, en alles even rustig door te nemen. Daar staat namelijk ook het een en ander in over de topicstart.
[ Voor 4% gewijzigd door Laurent op 07-10-2004 21:55 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()