Toon posts:

Msn Messenger Winks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Msn messenger 7 heeft een nieuwe functie, winks. Ik heb een bot in mijn contactpersonen lijst (tombotxp) en die heeft een zelfgemaakte wink. Nou is de maker zo flauw om niet te zeggen hoe dat je dat zelf kunt maken. Dus toen ben ik zelf onderzoek gaan doen maar ben nog niet veel wijzer geworden. Ik heb dit stukje text gevonden:
Winks

Winks are a way of showing an emotion or something similar by viewing a Flash animation full screen (Often transparent). To send Winks you should have a P4P capable client or application (If you do not have this it is recommend you read up on P4P and build a framework for your application).

Winks are being transferred the same way DP’s and CE’s are being transferred. Whenever sends you a Wink their client will invite you for a transfer. The EUF-GUID for this transfer is {E073B06B-636E-45B7-ACA4-6D4B5978C93C}. The AppID field should bet set to 9. The Context field contains the Base64 encoded MSN Object of the Wink (Also see “MSN Object” in this document) including an appended null character.
Maar ik wil niet programmeren ik wil het in een gewoon gesprek in dat menutje. Ik denk dat de winks hier staan:
code:
1
C:\Documents and Settings\%user name%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger (BETA)\%nummertje%\Wink

Daar staan allemaal .dat bestanden.

Uit dat stuk text weet ik dat het flash zou moeten zijn. Maar als ik een dat bestand in die folder rename naar flash doed hij het nog steeds niet. Weet iemand wat het is? Of is het ook gecodeert? (base64) Ook staat er een map.dat. Moet ik daar dan misschien iets veranderen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Thijs

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Denk niet dat dit hier mag maar ok.

Er is hier al 1 user geweest die het gelukt is.

Zou btw even als ik jouw was dit posten in msn beta ervaringen beetje zonde om compleet nieuw topic te openen ;)

[rml][ MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door Micha op 07-10-2004 21:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou het niet mogen? Beta gebruiken is niet illegaal hoor. En dat andere topic gaat over ervarigen. Dit is toch iets heel anders of niet? :S naja als een mod het vind verplaats het dan maar ofzo

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:45
Deze beta is wel gestolen, maar oke, ik zie niet in waarvoor een modje deze topic zou moeten sluiten

Verwijderd

Topicstarter
Niemand tips ofzo?