Toon posts:

DTV van Casema, Digitale TV van KPN....

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze nieuwe trend onder de kabelboeren moet je een digital receiver aanschaffen, bijvoorbeeld van Nokia:

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,58298,00.html

Maar wat voor kaart moet ik kopen om in mn pc te stoppen om digitale tv te kunnen ontvangen (en natuurlijk ook de tv gids, etc)? Ik heb al geinformeerd bij Salland en die hebben het in de planning om vanaf januari 2005 met de levering van dit soort PCI kaarten te starten, maar ik wil nu al overstappen op digitale tv via de pc.

Iemand enig idee waar dat soort kaarten te vinden zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 20:33 ]

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Ik ben ook aan het overwegen om over te stappen naar DTV van casema.

Wat ik me alleen afvraag is, zijn er geen settop boxen met ingebouwde HDD.

Casema raad 3 type`s aan t.w een panasonic, een samsung en een nokia,
Maar kunnen alle settop boxen op het casema kabelnetwerk aangesloten worden ...

Er is nog maar weinig over te lezen, maar heb begrepen dat per 1 januari dtv gratis aangeboden gaat worden, dus alle huidige zenders kan je kosteloos digitaal ontvangen. alleen heb je daarvoor uiteraard wel een settopbox nodig ;)

Klinkt goed, maar ik zou mooier zijn als je er direkt mee kan opnemen ... 8)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
als je het dus nu koopt, heb je het complete pakket gratis tot de jaarwisseling (behalve de eenmalige prijs van de ontvanger+starterspakket dan he), adviesprijs ontvanger: 149,95 (alle 3 hetzelfde) en 29.95 voor starterpakket... ik raad zelf de panasonic aan, die heb ik zelf (Multikabel netwerk) en die loopt nooit vast, opstart tijd niet eens 1 seconde, zap tijd ook heel kort, Nokia is redelijk sloom vergeleken met deze, die Samsung heb ik nog niet gezien in een winkel...
ik zoek ook nog naar een DTV kaart voor in mn pc... eentje die DVB-C ondersteund dus, met smartcard reader, anders heb je alleen nederland 1,2 en 3 namelijk :D...

Home Assistant Configuratie V&A

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Ik heb een boekje van Casema ontvangen waar in staat:

"Gratis digitale televisie voor casema klanten. Vanaf 2005 stelt Casema digitale televisie en radio (TVD) gratis beschikbaar aan haar televisie abonnees als onderdeel van het standaard Tv-abonnement. Zo kunt u uw huidige zenders ook in digitale kwaliteit bekijken. Daarnaast ontvangt u een aantal extra zenders. De prijs van het standaard abonnement zal rond de € 15,- liggen, gelijk aan het huidige landelijke tarief ..."

Dus ik denk dat ik nog ff ga wachten tot 2005 :)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:55
Kun je nu al bestellen hoor. Alleen is de website van Casema even down nu :P

Verwijderd

pvdlaan schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:35:
Ik heb een boekje van Casema ontvangen waar in staat:

"Gratis digitale televisie voor casema klanten. Vanaf 2005 stelt Casema digitale televisie en radio (TVD) gratis beschikbaar aan haar televisie abonnees als onderdeel van het standaard Tv-abonnement. Zo kunt u uw huidige zenders ook in digitale kwaliteit bekijken. Daarnaast ontvangt u een aantal extra zenders. De prijs van het standaard abonnement zal rond de € 15,- liggen, gelijk aan het huidige landelijke tarief ..."

Dus ik denk dat ik nog ff ga wachten tot 2005 :)
Bovenstaand verhaal is dus nu al van toepassing. Je krijgt nu 80 euro korting op de ontvanger of je die volgend jaar ook gratis erbij krijgt is maar de vraag.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:39
Misschien interessant: zie ook dit topique!

omniscale.nl

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:31

sphere

Debian abuser

Let even op twee dingen:
1) Die PCI kaart zou dan een smartcard gevoerd moeten kunnen worden. In het geval van TVD van Casema een IRDETO kaart.

2) Let op kabellengte bij digitale ontvangst. Dit luistert wat nauwer dan bij analoge ontvangst, met als gevolg blokken in beeld.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Pagina: 1