Hallo, ik wil mp3'tjes branden met Nero 6. Tis een compilatie; nummers van verschillende artiesten. Nero zet ze automatisch in alfabetische volgorde. Ik wil de volgorde laten staan maar de artiesten die meerdere keren aan bod komen een ander plaatsje geven. Dit lukt me niet want je kan niet slepen. In vorige versies van Nero kon dit volgens mij wel. Iemand hier een oplossing voor ?
nummers voor de tracks zetten?
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Die oplossing kom ik hier overal tegen. Maar ff 200 mp3'tjes nummeren vind ik nogal tijdrovend. Is hier nou echt geen betere oplossing voor ?
Je zou dit met een 'batch rename'-progsel kunnen doen.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:14:
Die oplossing kom ik hier overal tegen. Maar ff 200 mp3'tjes nummeren vind ik nogal tijdrovend. Is hier nou echt geen betere oplossing voor ?
Het is op zich niet echt een oplossing voor het Nero-probleem, maar het lukt wel op die manier.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
uhm, ik kan gewoon slepen in Nero hoor?
En dat kan zowel in de "oude" interface als in Express mode
Nero 6.3.1.17 BTW
EDIT:
ja, natuurlijk bij audio-CD's hè...
En dat kan zowel in de "oude" interface als in Express mode
Nero 6.3.1.17 BTW
EDIT:
ja, natuurlijk bij audio-CD's hè...
[ Voor 35% gewijzigd door OnTracK op 07-10-2004 22:32 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
200 MP3's op een audio CD? Dat past nietVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 20:14:
Oftewel: maak er een audio CD van ipv data CD. Sorteren op een data CD is natuurlijk onzin.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1