Ik heb een PS2 die ik niet op DTS signaal kan krijgen. In het menuutje als de dvd er al in zet en je op select drukt kan ik wel dolby digital op aan zetten maar dts kan ik niks aan veranderen. Iemand enig idee hoe dit kan?
Verwijderd
onderteund ps2 dit dan wel DTS???
anders kan je wel inpakke dat idee... En wat is verder ht probleem met DD?
anders kan je wel inpakke dat idee... En wat is verder ht probleem met DD?
PS2 ondersteund toch geen DTS? Ik denk dat je gewoon pech hebt 
edit: too late
edit: too late
[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 07-10-2004 19:40 ]
Jawel de PS2 ondersteunt zeer zeker DTS. Probeer dit eens (terwijl je een film draait):
Via SELECT naar de STOP functie en daar 2 (!) keer op drukken (1 keer is niet genoeg), dan pas naar het AUDIO SETUP menu en vervolgens AUDIO DIGITAL OUT en daar DTS inschakelen.
Via SELECT naar de STOP functie en daar 2 (!) keer op drukken (1 keer is niet genoeg), dan pas naar het AUDIO SETUP menu en vervolgens AUDIO DIGITAL OUT en daar DTS inschakelen.
[ Voor 7% gewijzigd door rvm op 07-10-2004 20:16 ]
Verwijderd
Dat zou je kunen proberen jarvm schreef op 07 oktober 2004 @ 19:51:
Jawel de PS2 ondersteund zeer zeker DTS. Probeer dit eens (terwijl je een film draait):
Volgens mij kun je ook het een en het ander instellen in het PS 2 menu als je de lade open hebt staan. Ik weet niet meer precies waar, maar in één van die menuutjes moet dat kunnen volgens mij
Misschien een beetje basic hoor, maar ondersteunt de dvd die je erin legt wel DTS?
Niet op iedere dvd staat een DTS soundtrack namelijk
Ja ik heb hier een dvd en dan kies ik dts uit het menu, maar speelt ie dus gewoon geen dts af. Met DD geen probleem hoor. met 2 keer stop kan ik inderdaad wel dts kiezen, dus het is nu helemaal klaar
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 23:07 ]
Verwijderd
Je weet dat je voor DTS, je PS2 of DVD moet hebben aangesloten via een digitale kabel (optisch of coax)?
Verwijderd
Ik krijg DTS via de PS2 ook niet aan de praat. De opties "Dolby Digital", "DTS" en "MPEG" zijn beschikbaar. DTS kan ik niet aanzetten, DD en MPEG wel. Ik heb een optische kabel aangesloten en speel een DVD af op DTS.
Verwijderd
Dts moet je aanzetten op een dvd he? Je moet dus de DTS language pakken ,anders doet hij et niet ,zie je dit niet over het hoofd? Een dvd zal altijd automatisch de 5.1 language nemen (met dts komt er geen geluid uit een stereo tv ,vandaar).
Woeps zag je laatste reactie over het hoofd
Woeps zag je laatste reactie over het hoofd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 12:33 ]
Pagina: 1