Toon posts:

Suse7.0 KDE2 upgrade probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de installatie van suse 7 heb heb ik ook kde2 geinstalleerd. Ik wou kde2 gaan upgraden naar v2.0.1 aangezien suse standaard een beta meelevert, dus naar kde.org geweest en de rpm bestanden van suse7(i386) binnengehaalt. Het probleem is :'( dat ik kde2 niet kan upgraden omdat het bestand kde2base.rpm een dependencie conflict heeft met icons, hij kan deze namelijk niet vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alsvast bedankt,
TilQ

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:23
Op de site van Suse staat ook een versie van KDE2 inclusief installatiescript. Je bent wel even bezig met downloaden (als je net als ik een modem hebt :( ). Werkte bij mij perfect.
Als je alles van hun ftp afhaalt, inclusief directories, kan er weinig fout gaan.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24
Als ie icons niet kan vinden moet je ervoor zorgen dat je die eerst installeert, soms heb je wel eens wat vage conflicten waarbij je gewoon --force --nodeps moet doen.

Verwijderd

Het icon rpmetje staat wel op de cd. Gewoon even opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
K, ik heb het werkende gekregen (al was het na wat moeite, maar ja, daar heet het linux voor niet? :)

Bovendien, zo heb je tenminste het gevoel dat je iets bereikt hebt, in tegenstelling tot M$.