Toon posts:

Stroomprobleempje met USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een simpel vraagje : mijn pc heeft 2 usb poorten, aan 1 van die poorten zit een usb hubje mét externe stroomvoorziening.
Aan het hubje hangt een scanner en een cardreader. Als ik de pc opstart herstart hij spontaan net na dat de lichtjes van de hub knipperden.

Als ik de hub ontkoppel start de pc wel normaal op. Het ligt dus aan de usb hub of poort. Maar wat kan ik daar nu aan doen?

Ligt het aan een configuratie fout of is het mijn voeding?Ik zou graag weten wat het is voor ik het verkeerde onderdeel vervang.

alvast bedankt voor de hulp!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geef dan eerst eens de specs van je systeem. En meet je voeding eens door (bijvoorkeur terwijl het systeem opstart)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 07 oktober 2004 @ 18:33:
Geef dan eerst eens de specs van je systeem. En meet je voeding eens door (bijvoorkeur terwijl het systeem opstart)
Amd athlon xp 1700+, 512mb ram, 2 harddisks, 1 cd writer en 1 cd rom. niets bijzonders dus.

Wsl is het de voeding, of kan ik nog iets anders proberen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:39:
[...]

Amd athlon xp 1700+, 512mb ram, 2 harddisks, 1 cd writer en 1 cd rom. niets bijzonders dus.

Wsl is het de voeding, of kan ik nog iets anders proberen?
Meet de voeding eens door (en dan met name de 5V lijn als het ding opstart).
Misschien dat het daar dus ergens fout gaat, maar dan moet je toch eerst even kijken of dat zo is :)