Toon posts:

[nvidia geforce 2 mx/mx 400] Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Als ik een game speel op mijn pc krijgt ik rare zwarte vlekken die over het beeld vliegen. Ik heb wel directx 9.0 geinstalleerd. Iemand anders met ook een geforce2 videokaart had het zelfde probleem. Moet ik een nieuwe update downloaden? Ik heb gezocht op hun site, maar kon geen updates vinden..

Help me aub..

Nick

Verwijderd

Je hebt geen drugs genomen hè? :+

Neeh, is gein, maar we hebben wat meer nodig.. Welk OS draai je, PC specs (versie van OS, ForceWare).. Welk spel draai je bijvoorbeeld? Is het bij alle spellen? Ik denk helaas dat deze post niet genoeg info bevat waar wij verder wat mee kunen. Vertel ons dus wat meer svp

Verwijderd

Welke drivers je hebt voor je videokaart zou ook nuttige informatie zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben meer een internetfreak, qua websites bouwen en niet qua computers dus kunnen jullie mij vertellen waar ik al die info vandaan haal? Dan zal ik het overtypen ;)

Gebeurt bij FIFA 2005 demo.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Heb je al je videokaart drivers geupdate?

Start > Uitvoeren > typ in (zonder aanhalingstekens) "dxdiag". Zoek eens even daar je "display" en kijk wat voor videokaart je hebt. Tip:

- http://www.nvidia.com

Daar vind je de nieuwste drivers voor je videokaart :)

Verwijderd

proller schreef op 07 oktober 2004 @ 18:29:
Heb je al je videokaart drivers geupdate?
Start > Uitvoeren > typ in (zonder aanhalingstekens) "dxdiag". Zoek eens even daar je "display" en kijk wat voor videokaart je hebt. Tip:
- http://www.nvidia.com
Daar vind je de nieuwste drivers voor je videokaart :)
Dat wou ik ook net zeggen. :) Installeer de drivers maar, en dan zien we wel verder :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, wat moet je daar allemaal van weten? Ik zit nu in dat dxdiag..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:30:
[...]

Dat wou ik ook net zeggen. :) Installeer de drivers maar, en dan zien we wel verder :)
Welke drivers moet ik dan installeren :S?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:34:
Ja, wat moet je daar allemaal van weten? Ik zit nu in dat dxdiag..
Alles wat los en vast zit :p Maar laat de geladen DLL's en Geluids/Netplay rommel maar achterwegen :p

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Onder het tabblad "systeem" zie je alle PC gegevens. Welk OS, videokaart, processor, geheugen enz enz. Onder tabblad beeldscherm zie je de gegevens van je videokaart, én welke drivers je hebt (rechts in beeld, driver versie).

Maar ga eerst eens naar www.nvidia.com, en haal daar de laatste drivers binnen, installeer die, en kij of het werkt :)

Veel succes! Kom je er niet uit? post even de gegevens van dxdiag, en dan helpen we je graag verder :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:36:
Welke drivers moet ik dan installeren :S?
Volgens mij moet je die op de volgende pagina hebben: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.77

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 07 oktober 2004 @ 18:37:
Onder het tabblad "systeem" zie je alle PC gegevens. Welk OS, videokaart, processor, geheugen enz enz. Onder tabblad beeldscherm zie je de gegevens van je videokaart, én welke drivers je hebt (rechts in beeld, driver versie).

Maar ga eerst eens naar www.nvidia.com, en haal daar de laatste drivers binnen, installeer die, en kij of het werkt :)

Veel succes! Kom je er niet uit? post even de gegevens van dxdiag, en dan helpen we je graag verder :)
Stuurprogramma: nv4_disp.dll
Versie: 6.14
Mini VDD: nv4_mini.sys
DDI versie: 9 of hoger
Chiptype: GeForce2 MX/MX 400
DAC-Type: integrated RAMDAC
totaal geheugen: 64.0 mb

moet je dit weten?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:40:
[...]

Volgens mij moet je die op de volgende pagina hebben: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.77
Daar kwam ik ook al op uit jah. Ben hem aan het installeren :)

Edit:

Geinstalleerd en helpt niet :O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 18:49 ]

Verwijderd

En het is maar bij 1 spel? Misschien dat je ff goed met google moet zoeken en bij de troubleshooting van FIFA moet kijken.
Pagina: 1