[Linux] Return to Castle Wolfenstein

Pagina: 1
Acties:

• Turmin
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 14:16
Eey,

Ik wil graag een RtCW server op Linux. Deze heb ik nou geinstalleerd maar kan 'm niet starten. Ik denk dat ook het spel moet zijn geinstalleerd. Maar nou heb ik 't spel alleen voor windows. Kan ik misschien sommige mappen gewoon in Linux zetten, of werkt dat niet? Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, welke mappen dan?

Alvast bedankt.

Mvg Turmin

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Het spel is niet nodig om een server te draaien.

Welke error krijg je bij het starten?

• Turmin
root@turmin:~# ./wulftv
WOLF-TV - Version 1.0d
Copyright (c) 2001-2003 Brad Whitehead All rights Reserved
id Code Copyright (c) 2000-2003 id Software Inc. All rights reserved.

------------------------------- MAIN INIT ----------------------------
------------------------------ COMMON INIT ---------------------------
Using Little Endian
----- FS_Startup -----
searching: ./main/*.pk3
searching: ./wolftv/*.pk3
ERROR: Unable to load rtcwkey from main or wolftv. Cant find file or key is invalid
Die fout krijg ik dan. Hij kan de Main niet vinden. en hij zegt dat de rtcwkey fout is. Lijkt erop dat ie 't spel nodig heeft want Main en key enzo staan in 't spel? :S

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Met main is niets mis hoor, als je goed leest staat er gewoon datie geen CD-key file kan vinden. Je moet namelijk wel een CD-key hebben om een dedicated server te kunnen draaien. Voor dedicated servers kun je die geloof ik gratis aanvragen bij de publishers van het spel. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Turmin
--MeAngry-- schreef op 07 oktober 2004 @ 18:20:
Met main is niets mis hoor, als je goed leest staat er gewoon datie geen CD-key file kan vinden. Je moet namelijk wel een CD-key hebben om een dedicated server te kunnen draaien. Voor dedicated servers kun je die geloof ik gratis aanvragen bij de publishers van het spel. :)
Ik moet voor m'n eigen server een cd-key aanvragen? Ik heb wel een cd-key van m'n windows game. kan ik die dan niet gebruiken? en waar moet ik die dan invullen ofzo? En hij zegt wel "Unable to load rtcwkey from main" maar ik heb geen Main.
Dit zit erin:
root@turmin:~# cd \wolftv
root@turmin:~/wolftv# dir
delay/ ripcamx86.so* wolftv.cfg wtv0.pk3