avi en srt gebrand maar geen ondertiteling,wat doe ik fout ?

Pagina: 1
Acties:

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
hallo, nu heb ik met nero 3 films (.avi) op een dvd gebrand.

Ik heb en Divxplayer de yamada dvx6600.

The day after tomorrow part1.avi
The day after tomorrow part1.srt
The day after tomorrow part2.avi
The day after tomorrow part2.srt
The Punisher part1.avi
The Punisher part1.srt
Troy part1.avi
Troy part1.srt
Troy part2.avi
Troy part2.srt

branden is gelukt want als ik hem in mijn divxplayer doet dan zie ik die films staan en kan ik ze ook afspelen,maar zonder ondertitels !
Op mijn Divxplayer zie ik dus in het menu-tje wel de fils staan maar niet de srt bestanden,terwijl ik ze wel gewoon heb meegebrand.

Mijn probleem is dus dat ik bovenstaande bestanden in nero gebrand heb en bovenstaande bestanden ex de srt bestanden te zien krijg in mijn menu van de divxplayer EN dat ik dus nog steeds geen ondertiteling heb.

Wat doe ik verkeerd ?

[ Voor 4% gewijzigd door Le_Freak ! op 07-10-2004 17:32 ]

Specs

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04
Heb je je firmware geupgrade?

Roomba E5 te koop

• Le_Freak !
nee nog niet, heb ik de rest goed gedaan dan ?
Zou het alleen aan de firmware liggen ?

Specs

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:02
kan je divxplayer (neem aan dvd-speler-achtig) srt leven??
moet je even *.sub erbij branden, of *.ass
(van die laaste weet ik niet wat het is maar stond in de map van een film die ik had gedownt met daarbij een *.sub bestand...)

• Le_Freak !
nee, het moet gewoon met srt kunnen, en daarbij even sub erbij branden of ass, waar haal ik die bestanden in godsnaam vandaan ? het is gewoon een divx en de srt bestanden zaten er al bij.

Specs

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:02
sub is zo gemaakt, die ass weet ik nog niet wat het is, zal even voor je kijken zo.
*.srt openen met kladblok, save as: *.sub

brb

*edit*

sorry ik loog tegen je. *.ssa ipv *.ass 8)

code:
1
2
3
4
5
Format: Marked, Start, End, Style, Name, MarginL, MarginR, MarginV, Effect, Text
Dialogue: Marked=0,0:00:48.14,0:00:51.62,Style1,Comment,0000,0000,0000,,Na tientallen jaren van oorlog\nheeft Agamemnon, koning van Mycene,
Dialogue: Marked=0,0:00:51.62,0:00:55.26,Style1,Comment,0000,0000,0000,,de Griekse koninkrijken\ntot een verbond gedwongen.
Dialogue: Marked=0,0:00:55.26,0:00:58.65,Style1,Comment,0000,0000,0000,,Slechts Thessalië is nog niet veroverd.
Dialogue: Marked=0,0:01:00.80,0:01:05.88,Style1,Comment,0000,0000,0000,,Menelaüs, koning van Sparta en broer\nvan Agamemnon, is de strijd beu.

[sorry]
sorry voor de prachtige lay-out verne*king van je topic :/
[/sorry]

[ Voor 78% gewijzigd door Opperhoof op 07-10-2004 20:10 ]

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:28

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je hebt een programma die de verschillende soorten subtitels om kan zetten naar bijna elk formaat. Weet zo de naam niet meer, dacht aan subrip maar weet het niet zeker.

Verwijderd

subtitle workshop zal je bedoelen ;)

Verwijderd

Probeer een korte bestandsnamen?

Verwijderd

sig69 schreef op 07 oktober 2004 @ 17:39:
Heb je je firmware geupgrade?
Le_Freak ! schreef op 07 oktober 2004 @ 19:05:
nee nog niet, heb ik de rest goed gedaan dan ?
Zou het alleen aan de firmware liggen ?
Kijk, als je nou eerst eens het yamada dvx-6600 topic vluchtig had doorgelezen, wist je het antwoord al lang en breed 8)7 8)7 8)7

Uit de openingspost
Firmware versie's:
Firmware beta #1
Firmware beta #2
Firmware beta #3
Firmware beta #4
Firmware beta #4,5
Firmware beta #5

Deze Firmware is een beta versie en Yamada geeft hier geen support op.
Veranderingen:
  • Ondertiteling Support (*.srt bestanden, bestand naam moet zelfde als avi bestand)
  • Na het zoomen gaat zoom text nu weg (1/4, 1/2... etc.)
  • Als een avi bestand afgespeeld word komt er geen tijd meer in beeld
  • Enige beeld verbetering in DivX en Xvid films
  • De conflicten dat overige apparatuur op de Yamada afstandsbediening reageert is opgelost
Inmiddels is er al een niet beta firmware, en die heeft net als de betas subtitle support. Je manier van benaming is correct, en met deze firmware moet het werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 21:36 ]

Verwijderd

Kleine toevoeging:

in de mappenstructuur op het scherm zie je nooit de .srt files. Ze worden echter wel vertoond als ondertitels als je de film eenmaal afspeelt. Althans, zo gaat het bij mijn Yakumo DVD-Master DX-4. Met de nieuwste firmware daarvan zie je ook alles van de ondertitels; ze worden dus niet afgekapt. Overigens is dit ook zo bij de 6600 van Yamada.

Groetjes.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
moet je niet als je kiest voor de film. eerst even op de SRT gaan staan en op de knop ANGLE op je afstadsbediening drukken, drna de film laden.

gaat perfect bij mijn yamada :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1