Toon posts:

multiplier verandert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Matched: multiplier, gelockt
heb een asus a7n8x deluxe en een barton 2500+ en dacht vandaag laat ik eens proberen de multiplier te verhogen...

dus in mijn bios multiplier van 11 naar 12 gezet (kon gewoon dus ik nam aan dat hij niet gelockt was) en opstarten maar...

cpuz gestart > multiplier gewoon 11 :(

begreep na het lezen van het een en ander dat het kan zijn dat de cpu de multiplier gewoon terug zet en dus toch gelockt is... (na restarten stond hij in mijn bios nog wel braaf op 12)

het schijnt dat bartons na week 40 (2003 neem ik aan) gelockt zijn maar ik kan nergens vinden hoe oud mijn barton precies is (cpuz geeft het van mb en geheugen gewoon aan maar van cpu niet... )

kan ik nu concluderen dat oc-en dmv mp verhogen niet zal gaan zonder te knutselen)?

heb ook geprobeerd fsb naar 200 te zetten en multiplier te verlagen naar 9.5 maar hier bootte hij niet meer mee...

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:42
Geen matches
dan is je cpu dus gelocked en kan je alleen je fsb verhogen

Stop chasing the dream, you're already living it

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Geen matches
is het niet zo dat de mp is gelokt bij een barton? zou je kunnen opzoeken...

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Geen matches
Je barton is dan idd gelocked :)

Je zou evt. de datum kunnen opzoeken aan de hand van de code's die op de core van je CPU staan :)

Maar de vragen zoals je ze nu stelt zijn al een stuk vaker langsgekomen en zijn dus met de search vrij gemakkelijk te vinden...

Deze gaat dus ook op slot omdat het een zoekvraagje is :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.