[Adobe Premiere] Render files weg?

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Ik moet een deadline halen voor 19:00 uur vanavond.. Nu heb ik gister 75 mpegs gerenderd zodat ik ze nu kan bewerken.. De files staan ook op mijn schijf (op een andere schijf, mijn c was halverwege vol dus ben naar andere storage geswitched)

Als ik nu mijn project laadt, zijn de files niet gerenderd.. ik zit best wel in mijn maag nu want opnieuw renderen duurt 4 uur :S Waarom laadt mijn project file de data niet goed?

Iemand een oplossing?
Ik heb al geprobeerd de project file in de nieuwe dir te zetten, geen resultaat..

[ Voor 10% gewijzigd door paradoXical op 07-10-2004 16:27 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

e files staan ook op mijn schijf (op een andere schijf, mijn c was halverwege vol dus ben naar andere storage geswitched)
opnieuw importeren of mediasettings veranderen ?

[ Voor 59% gewijzigd door under-world op 07-10-2004 16:29 ]

• paradoXical
Als ik die files importeer krijg ik er geen sound stream bij..
Media settings veranderen?

Even voor de duidelijkheid dus:

de files (mpegs) van mijn camera heb ik dus al gerenderd in premiere.. maar bij opstarten van project worden ze dus niet geladen terijl ze wel op mijn schijf staan..

[ Voor 54% gewijzigd door paradoXical op 07-10-2004 16:31 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• under-world

under-world

ooh-la dots

IK ben niet zoheel erg thuis met premiere maar wel met andere videoedittingpaketten. IK bedoel dat je zeg maar in het pakket aangeeft waar de videofiles op de harddisk staan. Omdat je zegt die files wel te hebben maar dat ie ze in jouw project niet laat zien. De medialocatie in jouw project kan verkeerd staan.
In de software die ik gebruik zeg je dan iets van relink media of kies je de locatie van mediamap (mpegfiles) op de harddisk. Dan relinkt ie jouw project weer aan die mediafiles.

• paradoXical
Ik ben nu aan het kijken naar mijn scratch disks. Ik heb nu de optie "same as project"

Hopen dat het werkt..

Edit:

werkt dus niet.. Ook de locatie veranderd naar de juiste dir.. Werkt ook niet.. Wat een ramp is dit :(

[ Voor 38% gewijzigd door paradoXical op 07-10-2004 16:40 ]

• under-world

under-world

ooh-la dots

Dat zuigt idd... misschien dat een premieregebruiker nog wat weet ??
Pagina: 1