She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
opnieuw importeren of mediasettings veranderen ?e files staan ook op mijn schijf (op een andere schijf, mijn c was halverwege vol dus ben naar andere storage geswitched)
[ Voor 59% gewijzigd door under-world op 07-10-2004 16:29 ]
Media settings veranderen?
Even voor de duidelijkheid dus:
de files (mpegs) van mijn camera heb ik dus al gerenderd in premiere.. maar bij opstarten van project worden ze dus niet geladen terijl ze wel op mijn schijf staan..
[ Voor 54% gewijzigd door paradoXical op 07-10-2004 16:31 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
In de software die ik gebruik zeg je dan iets van relink media of kies je de locatie van mediamap (mpegfiles) op de harddisk. Dan relinkt ie jouw project weer aan die mediafiles.
Hopen dat het werkt..
Edit:
werkt dus niet.. Ook de locatie veranderd naar de juiste dir.. Werkt ook niet.. Wat een ramp is dit
[ Voor 38% gewijzigd door paradoXical op 07-10-2004 16:40 ]