Toon posts:

Newsgroups xs4all

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb vraagje ben ubernewb2k4deluxe en leer net beetje hoe werkt met newsgroups enz. maar heeft xs4all eigenlijk standaart newsgroups?? want heb daar wat problemen met connecten(degen die ik nu heb van xs4all werken dus niet) , connecting to server failed) thnx alvast..

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Sorry maar ik noem dit geen topic. Je geeft totaal geen informatie en de enigste vraag die je stelt kan je vast wel op de xs4all site vinden.

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Doe dan niet zo moeilijk en zeg gewoon dat het vast wel news.xs4all.nl of misschien nntp.xs4all.nl is.

Verwijderd

Topicstarter
aj sorry maar kom er niet uit en ben net nieuw hier dus weet niet hoe het hier aan toe gaat ciao...heb ook nog eens daarnaast 2 keer gepost kk tyfus bende hier ...:S:S:S:S
ajunne is 1 van die 2? thnx m8 idd niet zo moeilijk doen ben maar uber nebwie hiero dus moet ook beetje leren...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 16:28 ]

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 13:16

dCY

newzilla.xs..??

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ajunne schreef op 07 oktober 2004 @ 16:26:
Doe dan niet zo moeilijk en zeg gewoon dat het vast wel news.xs4all.nl of misschien nntp.xs4all.nl is.
Die werken dus niet voor hem, nouja aldus mijn glazen bol ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:27:
..heb ook nog eens daarnaast 2 keer gepost kk tyfus bende hier ...:S:S:S:S
Dude, les 1: doe ff rustig.. :z

En verder is er news.xs4all.nl en de experimentele server newszilla.xs4all.nl ..

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Ik geloof dat dat de IPv6 versie is. newszilla6.xs4all.nl. Die werkt natuurlijk niet onder gewoon ouderwets TCP/IP

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:27:
aj sorry maar kom er niet uit en ben net nieuw hier dus weet niet hoe het hier aan toe gaat ciao...heb ook nog eens daarnaast 2 keer gepost kk tyfus bende hier ...:S:S:S:S
Uhm sorry, maar wij hanteren hier gewoon nederlands taalgebruik :/

Anyway, kun je hier wel wat info vinden die je nodig hebt: http://www.tutorialbase.net/

En kijk voor je weer een nieuw topic opend aub eerst eens goed dit na: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.