Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil graag weten wat ik hier precies in moet gaan schrijven. Ga ervanuit dat ik daarmee ook wel op de juiste software voor ons bedrijf ga komen.
Hai, welkom op GoT 
Op deze manier is dit toch eigenlijk wel een beetje te open vraag
Wat is de huidige situatie, wat de gewenste? Hoe groot is de organisatie (1 persoon bij << 0,1 FTE? Koop een nieuw kladblok
500 man over drie continenten? Dan heb je iets groters nodig.)
Wat is je eigen opzetplanning? <-- ik ben bang dat je met deze vraagstelling geen antwoord kan krijgen. Verwacht niet dat mensen hier 50 A4-tjes als antwoord geven als je zelf drie zinnen schrijft
Wellicht heb je meer aan het kopen van een boek of twee en op basis daarvan een eerste opzet te doen
Op deze manier is dit toch eigenlijk wel een beetje te open vraag
Wat is de huidige situatie, wat de gewenste? Hoe groot is de organisatie (1 persoon bij << 0,1 FTE? Koop een nieuw kladblok
Wat is je eigen opzetplanning? <-- ik ben bang dat je met deze vraagstelling geen antwoord kan krijgen. Verwacht niet dat mensen hier 50 A4-tjes als antwoord geven als je zelf drie zinnen schrijft
Wellicht heb je meer aan het kopen van een boek of twee en op basis daarvan een eerste opzet te doen
[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 07-10-2004 16:24 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Een van de eerste hits op Google: zoeken op helpdesk +tools.
Verder mag je zelf wat huiswerk doen op dergelijke sites
Verder mag je zelf wat huiswerk doen op dergelijke sites
Nou, wij hebben laatst ook een pva moeten schrijven voor het opzetten van een webshop als project. Hij kwam met het volgende document voor het opzetten van een pva.
Ik denk dat je er wel iets aan hebt, waarschijnlijk heel veel.
Hier staat ie
http://www.xs4all.nl/~dev...%20aanpak%20projecten.rtf
Ik denk dat je er wel iets aan hebt, waarschijnlijk heel veel.
Hier staat ie
http://www.xs4all.nl/~dev...%20aanpak%20projecten.rtf