Toon posts:

problemen met vcd en (mini) dvd maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een dvd speler op m'n kamer staan, die kan dvd, cd en vcd. Ik brand dus een videoclip op vcd formaat met nero. Ik doe hem in me dvd-player maar niet spelen. Dus ik ga diezelfde videoclip met nero branden maar dan met een mini-dvd format, dus dan kan de film gewoon op een normale cd, maar dat pakt ie ook niet. Daarna ben ik weer diezelfde videoclip op een dvd gaan branden doe ik heb in m'n dvd-player dan doet hij het wel maar er zitten telkens van die blobjes in. Je hoort de muziek wel en het beeld is goed, dat is niet schokkerig. Het geluid opzich is ook niet schokkerig. Maar wel elke keer Blieb Blob Blieb Blab, volgens mij zit dat in het branden van, maar ik heb echt geen idee hoe je die Blieb Blob Blieb Blab eruit kan halen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Verwijderd

hmz en het bestandsformaat van die clip is ook vcd , niet toevallig svcd ofzo ?
En loopt de clip op de pc wel goed? msichien dat je file gewoon niet goed is

Verwijderd

Topicstarter
dat bestand werkt op de computer goed, maar niet in die dvd-player die op m'n kamer staat. Ik heb een prog. gedownload super dvd creator. Dat prog. zet de film om in een vob.bestand zoals ee film ook is, hij zet er ook nog andere bestanden bij die je nodig hebt om een film op dvd af te spelen.

Verwijderd

en als je die .vob bestand probeert te mouten met bijvoorbeeld deamontools ?? mischien gaat het omzetten verkeerd.