Toon posts:

mobiel hangt automatisch op na een bepaalde tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 15.541 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Mijn mobiel hangt automatisch op als het gesprek langer dan 1 uur 55 min duurt.
Het is niet heel storend, maar het zou fijn zijn als het opgelost kan worden.
Kan iemand mij hiermee helpen?

mobiel: siemens A 50 met een tele 2 abbo

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het kan zijn dat Tele 2 een limiet heeft staan voor hoelang je achter elkaar mag bellen, zeg maar voor de veiligheid zodat ie niet 12 uur in je broek belt :)

Bel anders Tele 2 eens

Verwijderd

Topicstarter
ok zal ik eens proberen

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb het met een Siemens S55 met een KPN abonnement ook gehad. Na exact 2 uur werd bij mij de verbinding verbroken. Weet niet of dat door het toestel of door het abonnement kwam, maar ik denk door het toestel. (gespreksduur exact 2:00u, en als het netwerk de verbinding verbreekt dan hoor je meestal wel een bandje waarom de verbinding verbroken werd)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
LIjkt me simpel een methode van Tele2 om jou opnieuw starttarief te laten betalen? En om te zorgen dat je niet te lang "gratis" belt...

Verwijderd

De meeste netwerken hebben zo'n automatische verbreektijd. Ligt dus niet aan je toestel.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info
ik zal eens de simkaart in een andere mobiel stoppen om te kijken of het aan het mobieltje ligt of niet.
als het aan tele2 ligt vind ik het wel lullig :)

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 11:09:
ok bedankt voor de info
ik zal eens de simkaart in een andere mobiel stoppen om te kijken of het aan het mobieltje ligt of niet.
als het aan tele2 ligt vind ik het wel lullig :)
Hmmm beetje hypocriet antwoord. Ik durft te wedden dat als jij een keer per ongeluk je telefoon aan laat staan in je broekzak oid en je telefoon vervolgens 8 uur laat open je zoiets hebt: "Breekt Tele2 mijn gesprekken na verloop van tijd?!?!?!" ..... denk er maar eens over na.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Wtf heb ik aan zo'n stom antwoord
Ik snap trouwens nog maar net wat je bedoelt man, let eens op je zinsopbouw.
Ik laat m'n mobiel niet 8 uur aanstaan in m'n broekzak, want er is iets zoals toetsenblokkering.
Als je niks nuttigs kan zeggen reply dan ook niet

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Nou heb met verschillende telefoons waaronder een Ericsson, meerdere Motorola's, en een stuk of wat Nokia's, op 3 verschillende netwerken, KPN, Vodafone, T-Mobile, door de jaren heen nog nooit een dergelijk probleem gehad, en bellen met vrouwen, je kunt beter wiet verbouwen, want man, ze lullen de oren van je kop :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ontzettend vaak lange gespreken, daarbij verbreekt de verbinding altijd stipt om 1:59:55.. Dat wordt ingezet vanaf de mobiele kant, als je vast zou bellen zou je er geen last van hebben.

Ik ken het verschijnsel dus en is gewoon een beveiliging van de provider dat er niet te lang gebeld kan worden.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Pagina: 1