Toon posts:

Taal zoekpagina in Frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb door Frontpage een zoekpagina laten maken en die online gezet. De zoekpagina werkt prima, op één punt na. Wanneer je naar een bepaalde term hebt gezocht komt er een resultatenpagina. De (automatische) tekst daarop is echter in het Engels. Op de pagina komt te staan:
Number of documents found: 4. Click on a document to view it, or submit another search.
Search Results Document Title
Omdat de website geheel in het Nederlands is, en één Engelse pagina niet echt professioneel staat, wil ik deze tekst graag aanpassen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? In Frontpage zelf kun je een aantal opties aanpassen, maar niet de resultatenpagina...

Het gaat trouwens om deze pagina: http://www.bestuursservice.nl/search.htm

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Dan zul je denk ik de Nederlandse Frontpage Server Extensies moeten installeren. En over dat professionele: professionele websites worden niet in Frontpage gemaakt :)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:44:
Het is een website voor een bedrijf, er wordt geld met verdiend, dus professioneel ;)
Dat het bedrijf professioneel is twijfel ik ook niet aan ;)

[ Voor 46% gewijzigd door André op 07-10-2004 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar zou het inderdaad wel eens aan kunnen liggen. Standaard worden er zeker Engelstalige geïnstalleerd?

De feedback pagina gaf ook het resultaat in het Engels, maar daar was de mogelijkheid om een eigen pagina aan te geven als bevestiging.

Het is een website voor een bedrijf, er wordt geld met verdiend, dus professioneel ;)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:44:

Mag ik je 1 tip geven?
Als ik een site zie van een bedrijf die in frontpage gemaakt is, komt ie gelijk op mijn lijstje 'NIET professioneel!'

en ben ik er binnen 2 seconden weer weg ;)

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Papa Eend schreef op 07 oktober 2004 @ 16:56:
[...]

Mag ik je 1 tip geven?
Als ik een site zie van een bedrijf die in frontpage gemaakt is, komt ie gelijk op mijn lijstje 'NIET professioneel!'

En als iemand een vraag stelt, komt ie dan ook gelijk op je lijstje 'NIET beantwoorden'?

Hopelijk blijf je langer dan 2 seconden en kun je eventueel mijn vraag beantwoorden... ;)

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Je kan ook de pagina's van je zoek-ding in kladblok openen en alle meldingen handmatig vertalen.

Verwijderd

Topicstarter
De url van de zoekpagina is: http://www.bestuursservice.nl/search.htm
Zodra je een zoekterm ingeeft en op Zoeken klikt, wordt de url als volgt als de resulaten worden getoond: http://www.bestuursservice.nl/_vti_bin/shtml.exe/search.htm

Ik kan niet bij dat bestand komen. Ik kan die dus ook niet aanpassen in Kladblok.

Verwijderd

Papa Eend schreef op 07 oktober 2004 @ 16:56:
[...]

Mag ik je 1 tip geven?

Dan heb je zeker nooit Windows update gebruikt waar alles van werd bijgehouden in CMServer wat draait op oa een Frontpage laag :)

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Genoeg gezeikt over hoe goed of slecht Frontpage is. Kom met een oplossing of hou je commentaar voor je. Hier de oplossing:

Je moet op de server de Microsoft FrontPage Server Extensions Message Language Set installeren. Deze kan je hier downloaden: http://msdn.microsoft.com...dnservext/html/fpovrw.asp Misschien is het ff zoeken maar hier staan allerlei versies voor oa unix of windows servers, FP2000 of FP2002 etc.
Dit is de directe download link? http://www.microsoft.com/...lease.asp?releaseid=41376

Na de installatie kan je een taal toekennen aan je Frontpage server.
Dit doe je in een Web in Frontpage. In "Tools" kies je "Web Settings" en dan "Language". "Server message language" en selecteer dan "Dutch (Netherlands)" en klaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Sjeng op 11-10-2004 15:31 . Reden: ---- ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Sjeng schreef op 11 oktober 2004 @ 15:19:
Genoeg gezeikt over hoe goed of slecht Frontpage is. Kom met een oplossing of hou je commentaar voor je. Hier de oplossing:

Je moet op de server de Microsoft FrontPage Server Extensions Message Language Set installeren. Deze kan je hier downloaden: http://msdn.microsoft.com...dnservext/html/fpovrw.asp Misschien is het ff zoeken maar hier staan allerlei versies voor oa unix of windows servers, FP2000 of FP2002 etc.
Dit is de directe download link? http://www.microsoft.com/...lease.asp?releaseid=41376

Na de installatie kan je een taal toekennen aan je Frontpage server.
Dit doe je in een Web in Frontpage. In "Tools" kies je "Web Settings" en dan "Language". "Server message language" en selecteer dan "Dutch (Netherlands)" en klaar.
I totally agree. Jij bent denk ik wel de eerste in dit topic die gewoon objectief een antwoord voorschotelt aan de TS. Bravo. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Dark Blue schreef op 11 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

I totally agree. Jij bent denk ik wel de eerste in dit topic die gewoon objectief een antwoord voorschotelt aan de TS. Bravo. :)
Aha, en mijn FIPO had dit al niet genoemd?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 14:05

Floor-is

5.2

André schreef op 11 oktober 2004 @ 15:41:
[...]

Aha, en mijn FIPO had dit al niet genoemd?
Nee joh, hoe kom je erbij 8)7

* Floor-is gooit 2 centjes neer en huppelt vrolijk verder naar nuttiger threads. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Floor-is op 11-10-2004 16:34 ]

Bericht hierboven

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

Beaves

Usque ad Finem

Floris schreef op 11 oktober 2004 @ 16:22:
[...]

Nee joh, hoe kom je erbij 8)7

* Beaves gooit 2 centjes neer en huppelt vrolijk verder naar nuttiger threads. 8)
Net alsof de threads waar jij normaliter in verkeert nuttig zijn 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Beaves op 11-10-2004 16:41 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 14:05

Floor-is

5.2

Beaves schreef op 11 oktober 2004 @ 16:36:
[...]

Net alsof de threads waar jij normaliter in verkeert nuttig zijn 8)7
Als jij eens verder kijkt dan alleen A61 zie je dat dat inderdaad het geval is meneertje bevert :Y)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de oplossing!

Ik ga het doorgeven aan mijn hostingdienst zodat alles werkt zoals ik wil.

Bedankt nogmaals!

Verwijderd

Sjeng schreef op 11 oktober 2004 @ 15:19:
Vooralsnog helpen Andre, Papa Eend en ik meer mensen op dit forum de goede kant op dan jij de komende tijd uberhaupt zult halen, dus een beetje dimmen in je toon kan wel dacht ik zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 16:56 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 kaapt het topic eventjes :P

Frontpage extensions hebben weinig met programmeren of webdesign te maken, eerder met het installeren van standaard software. Hiervoor moet je in Software Algemeen zijn. Ik denk echter dat ze daar ook niet heel blij zullen zijn met dit topic.

Een offtopic rantpartij op Frontpage (al dan niet terecht) en met een verwijzing naar de KB van Microsoft heb je min of meer een compleet antwoord. Ik verwacht weinig zinvolle discussie hier meer uit, dus deze gaat dicht.

[ Voor 86% gewijzigd door gorgi_19 op 11-10-2004 17:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.