Toon posts:

Software om hardware mee te beheren

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Op school hebben we 200 pc's
en ik ben opzoek naar een programma om hardware mee te beheren

bijvoorbeeld:

Pc1

AMD 700mhz
256mb geheugen
maxtor 40 gig
enz enz

weet iemand zo'n soort programma?
op google kon ik niks vinden ... en hier ook niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 14:27 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Excel, notepad, een leeg vel papier?

Wat wil je precies beheren? Wat wil je in het programma kunnen stoppen, wat wil je er uit kunnen halen etc. Evt ook nog, waar moet het op kunnen draaien. Oftewel, licht de situatie eens wat toe ;).

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat wil je beheren? Wil je een overzicht van alle hardwar? Of wil je een PC op afstand kunnen beheren? Er zijn meerdere mogelijkheden bij beheren. Gaarne meer info dus.

[google=hardware inventory]
Hier zoek je dus naar.

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 07-10-2004 14:30 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weten wat er allemaal in de pc zit kwa hardware.
en het moet makkelijk op te zoeken zijn

mijn opdracht is, om alles op te zoeken wat er in de pc's zit en dat verwerken in een programma zodat de systeembeheerder makkelijk kan opzoeken wat er in de pc's zit. (en eventueel ook wat voor software op de pc staat)

O+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 14:35 ]

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kon everest een opsomming maken van je hardware en exporteren naar txt en html formats . :z

Verwijderd

maak gewoon een simpelere access database ,

Verwijderd

[url][TOPIC=960837////[url]]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]

/edit//Ben nog niet zo begaan met maken van linkje in topic :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 15:34 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:33:
[url][TOPIC=960837////[url]]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]Hardware netwerk inventory software*[/TOPIC]

/edit//Ben nog niet zo begaan met maken van linkje in topic :D
offtopic:
Geef gewoon de URL, dan maakt de forumsoftware het voor je af: Hardware netwerk inventory software*, (als je het zelf wilt doen: [TOPIC=960837]Dit is een beschrijving[/TOPIC]) :)
Maar goed, ik geloof dat de boodschap over kwam.

Maar goed Aggressor, het moge duidelijk zijn dat het onzin is dat er op Google of de GoT-search niets is te vinden, probeer het voortaan gewooon nog eens met andere (ook engelstalige) zoektermen: dan kom je er helemaal uit :Y)

Als je er niet uit komt horen we het graag, maar check dus eerst de vele opties die al hier en elders zijn gegeven, dit is allemaal dubbele tips en dat lijkt me niet nuttig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.