[Sims 2] Tijd 'freezed' plotseling

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geef ik een feestje voor de opgroeiende kleine, krijg ik dit.. Ik laat haar de taart uitblazen en er verschijnt een filmpje waarbij ze groter wordt. Nou prima.. maar daarna, staat het spel stil. Ik kan gewoon scrollen, de animaties van de boxen die aanstonden (de ringetjes) lopen gewoon door, maar geen enkel persoon beweegt nog.. Ook staat de tijd onderin stil en ik kan nog gewoon bouwen e.d. Maar de 'Life' mode werkt dus niet meer zoals het hoort..

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/sims21.jpg
Zo staan ze er nu bij..

Help?! ;(

[ Voor 19% gewijzigd door SanderTje! op 07-10-2004 14:20 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook een paar keer gehad maar na een paar keer heen en weer switchen naar bouw-modus en weer terug ging het weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:08:
Ik heb het ook een paar keer gehad maar na een paar keer heen en weer switchen naar bouw-modus en weer terug ging het weer verder.
Ik heb drastische stappen ondernomen..

Ik heb de familie het huis uit gezet en opnieuw z'n intrek laten doen. Toen ze weer aankwamen bij het huis, inmiddels leeg, en de taxi reed weg, trad hetzelfde probleem weer op..

Toen heb ik gereboot en weer geprobeerd, gewoon diezelfde 'savegame' weer gestart.. Het ging weer verder, gelukkig.

Nog mooier was dat ik recent m'n lot had gesaved inclusief familie, en die heb ik nu weer in gebruik. Had net alles mooi ingericht en had dus geen zin om weer overnieuw te beginnen. Bovendien heeft het gezinnetje al een waarde van § 100,000, eerlijk verdiend. Dus dat wilde ik niet zomaar kwijt :)

De kleine die eerst opgroeide, is nu weer klein en over 4 dagen viert zij haar verjaardag nog een keertje :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080