Toon posts:

LSass error (ja alweer)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn computer volgestopt was met spyware en alles, heb ik hem geformatteerd, en wilde ik windows 2000 er op nieuw opzetten... maar als ik hem een paar seconde aanzet, krijg ik al de lsass.exe error en dan heb ik nog 60 hele seconde op het probleem op te lossen... ik heb op het moment nog geen verbinding met het internet thuis, en hij is dus helemaal leeg, alleen maar win2000 prof... iemand ideeen over hoe ik dit moet oplossen ??? kan dat sasser virus op alle partities zitten, of alleen op c ?

en nee, weer opnieuw installeren werkt niet want dat heb ik dus al geprobeerd... maar heb dus geen tijd om allemaal updates te installeren...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ja en als ik nou niet eens tijd heb om naar windows update te gaan ??? ik moet eerst nog mijn netwerkinstellingen en alles regelen, wil het ooit gaan lukken... en als ik casema succesvol aan wil sluiten, duurt dat toch echt wel langer dan 60 seconde

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Firewall software op cd/floppy zetten, die eerst installeren, DAN verbinding maken met internet en updaten maar

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je kan nu toch ook internetten ??
Zet dan de MS patch van blaster en sasser op usb/cd/...en installeerd die eerst voordat je je pc op internet aansluit !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 09:15

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Start -> uitvoeren -> shutdown -a intypen?

Kun je de shutdown steeds cancelen totdat je je patches binnen hebt...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op 07 oktober 2004 @ 14:08:
Je kan nu toch ook internetten ??
Misschien heeft de TS 2 (of meer) PC's?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 14:22:
[...]

Misschien heeft de TS 2 (of meer) PC's?
Daarom zeg ik toch ook dat ie de patches van MS kan downloaden !!

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:39
Hallo iSuCK,

Hier zijn al heel veel topics over geweest op got, het lijkt me dan ook verstandig dat je even onze mooie search gebruikt. Verder zijn er in dit topic al voldoende tips gegeven, en de belangrijkste blijft natuurlijk deze: "eerst firewall aanzetten, dan pas de kabel erin". In Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic kun je nog eens nalezen waarom dit topic nu op slot zit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.