Toon posts:

[RAR] Bestanden opsplitsen in .r**

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wilde graag een bestand opsplitsen van 700 mb naar verschillende kleinere bestanden van 15.000.000 bytes. Dat kon prima met WinRAR maar wat ik graag wou dat ik de bestanden in .r** kon opsplitsen. Want bij WinRAR krijg je allemaal zo: [naam].part001.rar, dat vind ik niet echt mooi...
Dus: .r00, .r01, .r02 en uiteindelijk .rar...

Ik kon het nergens vinden in WinRAR, moet ik hiervoor een andere programma gebruiken.
Ik heb het op internet opgezocht (Google) en ja ook hier op de GOT search... No result...

Ik heb wel enkele links kunnen vinden:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=R00
Een verwijzing van de link hierboven: http://filext.com/helpme.php

Maar die pagina's hebben mij hiermee niet kunnen helpen, want er staat niet bij vermeld hoe je een groot bestand op kan splitsen in .r**...

Iemand ervaring hiermee?
Bij voorbaat dank!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ff sidenote: volgens mij is het nooit "uiteindelijk .rar", maar begin je daar altijd mee :)

Overigens staat onder het tabblad "Advanced" iets over "Old file blaat" als je een volume-groote invuld op het 1e tabblad, die zoek je.

Dus:

• "Split to volumes, bytes"-vakje even invullen met 15m;
• Naar tabblad Advanced gaan en daar "Old style volume names" aanvinken.

[ Voor 77% gewijzigd door Osiris op 07-10-2004 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nederlandse versie van...
En ja zie dus geen Advanced, maar dat betekent dus Uitgebreid...
Ik heb daar even gekeken maar nee staat nergens in iets met "oude compressie" ofzo...

Er staat alleen iets van NFTS-opties, Volumes, Systeem en Herstelbestand...
Er is echter wel een knop Compressie maar daar staat nergens in over de oude. Tekst-, geluid-, ware kleurencompressie en ondersteuning voor 32-bits en 64-bits zijn daar aanwezig...

Edit: ik heb WinRAR versie 3.30 NL.
Even 3.40 downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 13:53 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb niets gezegd over "compressie"?

Je moet na mijn weten (bij mij iig) het 2e aankruisvakje hebben onder het kopje "Volumes" in het tabblad "Uitgebreid"..

Verwijderd

Topicstarter
Ah gevonden, bedankt :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.