Hoeveel Gnodes zitten er in een OGR-packet?

Pagina: 1
Acties:

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Topicstarter
ik ben nu met een pc'tje ogr aan 't doen, maar na +- 10 uur draaien heb ik nog geeneen packet klaar.
hij heeft al 283.24 Gnodes gedaan. Hoeveel van die Gnodes zitten er in een packet???

Sys Specs

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
verschilt per keer... ik geloof dat ik er eens 1 heb gehad van meer als 800Gnodes, maar soms zijn ze minder als 100Gnodes

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat varieert, van 3.5 Gnodes tot 400 Gnodes. Gemiddeld zal het tussen de 160-200 Gnodes zitten, dus jij hebt gewoon een groot packet. Kan gebeuren, voor hetzelfde geld heb je er zo eentje van 3.5 Gnodes, die je in een kwartiertje afhebt...

Virussen? Scan ze hier!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
probleem is wel dat als je pc hangt dat je dan alles kwijt bent... (ook bij rc5 natuurlijk)
is best lastig als je weet dat je er al meer als 200Gnodes op hebt zitten, en je krijgt een blue-screen :(

/me is vandaag al 3x opnieuw begonnen aan dezelfde stub [img=15,15]i/s/cry.gif[/img]

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 18:04 schreef oVeRLoaD het volgende:
probleem is wel dat als je pc hangt dat je dan alles kwijt bent... (ook bij rc5 natuurlijk)
is best lastig als je weet dat je er al meer als 200Gnodes op hebt zitten, en je krijgt een blue-screen :(

/me is vandaag al 3x opnieuw begonnen aan dezelfde stub
Tijd om een checkpoint-file in te stellen in je .ini lijkt me... >:)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd..

Configure
Keuze 2
Keuze 4 (" 4) Checkpoint Filename ==>") vul daar iets willekeurigs in, doet er niet toe wat, al was het 'jantje'.

That's all... (geld ook voor RC5!)

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1