I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Probeer eens 'by SPD'.
Op elke reep geheugen zit namelijk zo'n SPD chippie die de standaard waarde met zich meedraagt, als je die selecteerd moet het goed zijn.
Maar jouw probleem lijkt meer van je hardeschrijven en/of opticals te komen, geheugenfouten komen meestal eerder of later (tijdens windows).
En je geeft ook zelf al aan dat ie daar blijft hangen ...
Op elke reep geheugen zit namelijk zo'n SPD chippie die de standaard waarde met zich meedraagt, als je die selecteerd moet het goed zijn.
Maar jouw probleem lijkt meer van je hardeschrijven en/of opticals te komen, geheugenfouten komen meestal eerder of later (tijdens windows).
En je geeft ook zelf al aan dat ie daar blijft hangen ...
[ Voor 12% gewijzigd door SH4D3H op 07-10-2004 13:23 ]
mjah ik begrijp er geen ruk van
hij bootte net 6x achter mekaar goed op nu blijft hij weer vast zitten op zoek naar s-ata schijven als ik nu ctrl-alt-del doe dan boot ie wel gelijk weer goed
erg vreemd....
overigens als ik in XP zit heb ik helemaal geen problemen gehad dusver
overigens als ik in XP zit heb ik helemaal geen problemen gehad dusver
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Als je voeding een A-merk voeding is (Antec, Zalman, A-open, Tagan) dan moet dat voldoende zijn voor jouw systeem. Als het een El-cheapo is zou dat idd wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Kijk eens in de RAM FAQ die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden
Daar staan de geheugentimings in detail uitgelegd. Ook wil het nogal eens helpen om de handleiding van je moederbord bij de hand te nemen -al twijfel ik of MSI hier ook duidelijk over is. Maarja, er is nog altijd de FAQ 
Duidelijk is wel dat je de timings gewoon zo los mogelijk moet zetten. Mocht het probleem zich nog voordoen, dan moet je de oorzaak mogelijkerwijs elders anders zoeken. Maar hier is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, dat je via de FAQ en het Beleid van dit subforum had kunnen vinden, uitermate geschikt voor
In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het doornemen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Zoals jou ook in al jouw vorige slotjes en mailtje duidelijk is gemaakt.
Succes verder.
Duidelijk is wel dat je de timings gewoon zo los mogelijk moet zetten. Mocht het probleem zich nog voordoen, dan moet je de oorzaak mogelijkerwijs elders anders zoeken. Maar hier is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, dat je via de FAQ en het Beleid van dit subforum had kunnen vinden, uitermate geschikt voor
In ieder geval is het hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het doornemen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Zoals jou ook in al jouw vorige slotjes en mailtje duidelijk is gemaakt.
Succes verder.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()