Hoi!
Na het spel een hele tijd al niet meer te hebben gespeeld probeer ik er nu weer mee aan de slag te gaan. Er zijn alleen een aantal -soort van- dingen veranderd. Zo ben ik nu voor het eerst bezig met een laddercharacter. Hebben jullie nog tips voor een herintreder?
Ik heb nu een clvl 70 barb, waarvan ik nog twijfel of ik 'm dual wielding zal maken of niet. Een voorkeur voor een mastery heb ik ook nog niet (moet er dus nog 1 maxen, heb wel een aantal punten 'reserve' staan) totdat ik daadwerkelijk een goed wapen tegenkom. Helaas ben ik niet iemand die 36 mules vol heb staan met Grandfathers, Doombringers en Fury's etc. Ik ga ook niet berekenen hoeveel punten ik ergens op moet zetten wil ik 'die en die' wapen kunnen dragen met een minimaal aantal punten str/dex. Ik doe het gewoon voor de lol.
characterspecificaties
str: 175
dex: 120 (135 met gear)
vit: 130
en: 10 (20 met gear)
(ik wil nu alleen nog maar punten in vit. gaan pompen)
skills
shout: max
battle orders: max
whirlwind: max
bash, leap, stun, leap attack, concentrate, berserk, iron skin, natural resistance, howl, battle command: allen één punt.
mastery: moet nog gekozen worden, heb alvast 8 punten hiervoor gereserveerd (moet uiteindelijk gemaxed worden)
gear
Eth Toothrow (1214 def) - zuigt, ben op zoek naar beter
Tal's mask - zuigt, ben op zoek naar beter
Crescent Moon
Thundergods Vigor
Ghoulhide - zuigt, ben op zoek naar beter
Lidless wall - zuigt, ben op zoek naar beter
Nagelring (21%) - zuigt, ben op zoek naar beter
Wraith Circle rare ring - zuigt, ben op zoek naar beter
Crafted Berserker Axe - zuigt, ben op zoek naar beter
switch: wizardspike - voor de res.
Dus... nog tips? die heb ik HARD nodig!
ps. iemand ook nog tips waar bepaalde 'runs' te doen? Mephi nightmare dropt nog niet zoveel...