Ik heb een nintendo entertainment system in mijn auto ingebouwd. Op de CARiN lcd zit een jack plug waar men beeld en geluid kan inputten nu is het probleem dat er geen beeld komt. Als ik een stand alone dvd speler gebruik en daar de composiet pak heb ik gewoon kraakhelder beeld en bij de nes wel. De Nes werkt zelf wel gewoon aangezien ik gewoon op goevel door het menu ga en een new game start (mario 3). Composiet is toch gewoon 1 norm? waarom heb ik geen beeld? Als het echt niet lukt dan moet er maar een PS2 in daar ik dan gelijk dvd heb maar het liefst gebruik ik de nes aangezien deze gratis is voor me.
Ik hoop dat de video kenners een verklaring hebben voor me.
ps. misschien iets met pal of ntfs?
Alleen reacties van mensen die dus echt weten waar ze over praten en ontopic graag dus niet van de nes werkt niet op 13.8 volt DC omdat er normaal 9V AC op moet aangezien dit wel gewoon werkt door de 7805 en de brugcel in de NES.
Ik hoop dat de video kenners een verklaring hebben voor me.
ps. misschien iets met pal of ntfs?
Alleen reacties van mensen die dus echt weten waar ze over praten en ontopic graag dus niet van de nes werkt niet op 13.8 volt DC omdat er normaal 9V AC op moet aangezien dit wel gewoon werkt door de 7805 en de brugcel in de NES.