waarom wil m'n duron 700 niet hoger dan 8,5, ik heb goed gekleurt en aan de koeling ligt het ook niet
ik snap het niet
Waarschijnlijk is het inderdaad je voltage. Maar vergeet niet dat het een 700mhz proc is
, alles daarboven is garantie tot de voordeur dat 't werkt....
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Pech gehad.. dan heb je een afgekeurde 800 en 750 Mhz...de 700 tests heeft ie wel goed doorlopen dus heeft AMD hem 700 Mhz meegegeven, overklokken gaat dan inderdaad wat minder...
That's the hard real life...Op zaterdag 30 december 2000 20:14 schreef CB het volgende:
Pech gehad.. dan heb je een afgekeurde 800 en 750 Mhz...de 700 tests heeft ie wel goed doorlopen dus heeft AMD hem 700 Mhz meegegeven, overklokken gaat dan inderdaad wat minder...
Hmm, ik heb zo'n beetje dezelfde zut als jij, zie signature..
Ik krijg hem wel op multiplier 10 maar dan wel boven een voltage van 2.04 volt. Voltagetweak mischien ?
Ik krijg hem wel op multiplier 10 maar dan wel boven een voltage van 2.04 volt. Voltagetweak mischien ?
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
Zet je voltage eens op 1.850 volt ( als je dat tenminste nog gedaan had )
Ook kun je proberen je cpu te laten inburnen, ik ben namelijk dat ook aan het doen op me t-bird,
Zet 'm gewoon op de hoogste voltage en zorg dat ie boven de 50c blijft met bv DPC
Fan uitzetten van je koeling zorgt ook voor een nog hogere temp, zorg niet dat je boven de 90 komt want dat vind AMD niet leuk.
Na 2 dagen moet dit volhouden moet je het nog eens proberen om te oc'en, ik denk wel dat je weer zo'n 100 Mhz hoger komt.
(meer over burn-in verhalen kun je vinden op hardocp.com )
suc6
GReets ShaDoW
Ook kun je proberen je cpu te laten inburnen, ik ben namelijk dat ook aan het doen op me t-bird,
Zet 'm gewoon op de hoogste voltage en zorg dat ie boven de 50c blijft met bv DPC
Fan uitzetten van je koeling zorgt ook voor een nog hogere temp, zorg niet dat je boven de 90 komt want dat vind AMD niet leuk.
Na 2 dagen moet dit volhouden moet je het nog eens proberen om te oc'en, ik denk wel dat je weer zo'n 100 Mhz hoger komt.
(meer over burn-in verhalen kun je vinden op hardocp.com )
suc6
GReets ShaDoW
Pagina: 1