Toon posts:

[HP Photosmart 935] Batterijen snel leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd een HP Photosmart 935. Nu is het zo dat de bijgeleverde batterijen erg snel leeg raken. Dus ik heb een nieuwe set batterijen met lader gekocht. Echter het probleem bestaat nog steeds. Heeft iemand er een oplossing voor of een merk batterijen wat wel lang mee gaat?

Verwijderd

je kunt het beste batterijen nemen met een hoog mah.
neem sowieso >2000 mah, ik zelf heb een GP powerbank van 2300 mah.

Daarmee doe ik zéér lang met dezelfde batterijen, en bij een GP duurt het opladen ook niet lang.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:37

Rudedadude

Maybe we were born to run

Heb je al gecheckt wat diverse reviews zeggen over het energieverbruik van de HP? Wie weet is het wel een batterijen vreter

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezien dat dit een bekend probleem is met de 935. Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van andere gebruikers bijv. met een bepaald type batterijen oid.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Daar hebben we de zoekfunctie voor. Zoek zoals de tweede poster het zei batterijen met 2000 mAh of meer.

Alors.

Verwijderd

Je hebt zelf waarschijnlijk ook al gezocht naar reviews van je camera?
Bij vrijwel iedere review die je tegen komt staat het volgende:
Battery life seems worse than average
Je camera doet het gewoon niet erg lang op een stel batterijen, daarom is het aan te raden om batterijen met > 2000 mah, liefst 2300 mah.
Dan gaan ze een stuk langer mee.
Vrijwel alle HP's hebben dit probleem met de batterijen.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Klopt, ik heb de 735, en vreet ook batterijen......

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:31

-ET-

Phone Home

de 735 had daar ook last van. Dat was opgelost door een firmware update. Misschien is er ook een update voor de 935

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:20

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb zelf ook een HP 935. Met een snellader zijn de batterijen idd snel leeg.
Als ik de batterijen echter met de standaard lader oplaadt(13 uur), gaat de batterij veel langer mee.
Het probleem is alleen dat de camera wel aangeeft dat de batterijen leeg zijn, maar na een herstart van de camera zijn ze weer zo goed als vol.
Zet de camera dus op tijd uit en gebruik het LCD zo weinig mogelijk!

HP is volgens DPReview een van de zuinigste van zn soort.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Pagina: 1